وزارت میراث فرهنگی میزبان نمایشگاه صنایع دستی با مضامین محرم

به گزارش مسافرت رو، نمایشگاه آثار صنایع دستی با مضامین محرم در ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شده است.

وزارت میراث فرهنگی میزبان نمایشگاه صنایع دستی با مضامین محرم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، این نمایشگاه همزمان با فرا رسیدن ماه محرم در محل ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی برگزار شده و میزبان علاقه مندان است.

در این نمایشگاه که از 10 شهریور شروع شده و تا 24 شهریور ماه جاری ادامه دارد، آثاری با مضامین محرم برای علاقه مندان به نمایش درآمده و افراد برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 8 الی 16 به ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی واقع در خیابان آزادی، تقاطع بزرگراه یادگار امام مراجعه نمایند.

در نمایشگاه آثار صنایع دستی با مضامین محرم، آثار علامت سازی از مرحوم استاد جواهری که از جنس فولاد و نیز طلاکوب است، به نمایش درآمده است.

همچنین در این نمایشگاه، 4 تابلو از استاد نفری و نیز 3 تابلو کاشی کاری محراب و 2 تابلو با مضامین محرم و عاشورا از آثار استاد افتخاری از استان تهران به نمایش گذاشته شده است.

استادانی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است، از استادان با سابقه صنایع دستی با موضوع مضامین محرم و عاشورا هستند که آثار آن ها در نمایشگاه هایی در شهرهای مقدس کربلا و نجف نیز تا کنون به نمایش گذاشته شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 475

به "وزارت میراث فرهنگی میزبان نمایشگاه صنایع دستی با مضامین محرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت میراث فرهنگی میزبان نمایشگاه صنایع دستی با مضامین محرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید