نکات متمایز کننده دوره زبان نوجوانان سفیر !

به گزارش مسافرت رو، رپرتاژ آگهی- اگرچه برترین سن برای شروع یادگیری زبان انگلیسی دوران کودکی است اما یادگیری در نوجوانی مؤثرتر است؛ چرا که نوجوانان در سنی قرار دارند که تقریباً احتیاج به یادگیری زبان انگلیسی را درک می نمایند و از مزایای بسیار آن و تأثیر غیرقابل انکار آن مطلع هستند. بنابراین با تمایل خود یادگیری را شروع می نمایند و ادامه می دهند . در بحث یادگیری زبان تازه، مهم تر از فاکتورهایی نظیر استمرار و اراده قوی، علاقه است. آنچه باعث می گردد فردی به یادگیری زبان تازه استمرار دهد و با اراده ای قوی فعالیت کند، علاقه است. وقتی فردی بداند که یادگیری زبانی در آینده تحصیلی و شغلی او به شدت تأثیرگذار خواهد بود قطعاً به آن علاقمند خواهد شد و این مسئله ای است که معمولاً در سنین نوجوانی اتفاق می افتد. به همین علت است بچه ها به نسبت نوجوانان از یادگیری و کلاس رفتن، بیشتر سر باز می زنند و مقاومت می نمایند چرا که حتی نمی دانند چرا باید انگلیسی یاد بگیرند! سفیر به عنوان یکی از معروف ترین آکادمی های زبان کشور، برگزار نماینده دوره زبان نوجوانان به برترین شیوه است که در ادامه با تمامی جزئیات و ویژگی های آن آشنا خواهید شد.

نکات متمایز کننده دوره زبان نوجوانان سفیر !

دوره زبان نوجوانان

** رده سنی

وقتی صحبت از دوره زبان نوجوانان می گردد قطعاً انتظار داریم که افراد شرکت نماینده حاضر در آن، سنین کودکی را رد نموده باشند. رده سنی افرادی که می توانند در دوره زبان نوجوانان سفیر شرکت نمایند 12 تا 15 سال است که البته همگی با مشخص سطح در صندلی حقیقی خود شروع به یادگیری می نمایند و پس از اتمام دوره زبان نوجوانان نیز می توانند به وسیله مشخص سطح به دوره بزرگسالان وارد شوند. علت این مشخص سطح های متعدد این است که نوجوانان در همان سطح زبانی که قرار دارند به یادگیری زبان بپردازد چرا که در غیر این صورت، یادگیری باعث سرخوردگی و از بین بردن علاقه و اشتیاق می گردد که این امر می تواند عدم یادگیری و سرخوردگی را در امر یادگیری زبان انگلیسی در نوجوان را به همراه داشته باشد.

** اهداف دوره

دوره زبان نوجوانان نیز همچون هر دوره دیگری اهدافی را دنبال می نماید. به عنوان مثال دوره های آیلتس، با هدف آماده کردن داوطلبان این آزمون برای موفقیت در هر 4 بخش مهم این آزمون و کسب معدلی قابل قبول طراحی شده و برگزار می شوند. دوره زبان نوجوانان با دانش بر احتیاجهای یک نوجوان به زبان انگلیسی طراحی شده اند و اهدافی نظیر آمادگی آنها برای نحوه رویارویی با موقعیت های روزمره و بعلاوه توانایی فهم و ارتباط به وسیله زبان انگلیسی با مفاهیم ساده علوم طراحی شده اند. اهدافی که باعث می شوند یک نوجوان بتواند در مواقع احتیاج به زبان انگلیسی به خوبی گلیم خود را از آب بیرون بکشد و با کسب مهارت های ضروری و مهمی نظیر شنیداری (Listening) و گفتاری (Speaking) به راحتی یک مکالمه را مدیریت کند.

** کتاب

آنچه به یادگیری جهت می دهد و سبب می گردد فردی به طور طبقه بندی شده و مؤثر به یادگیری بپردازد، کتاب آموزشی است. یک دوره زبان نوجوانان خوب باید دارای کتاب آموزشی معتبر و کارآمد باشد. در دوره نوجوانان سفیر، سری کتاب های Project از انتشارات دانشگاه شناخته شده و مشهور آکسفورد (Oxford) تدریس می گردد. این سری کتاب حاوی 5 جلد کتاب است که به ترتیب، Project 1, Project 2 و… نامگذاری شده اند و طبیعتاً با بیشتر شدن شماره کتاب، محتوای آنها از ساده به پیشرفته سوق پیدا می نمایند. به عنوان مثال برای نوجوانی که به تازگی قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارد و از زبان انگلیسی هیچ نمی داند و یا دانش بسیار کمی دارد، شروع فرآیند یادگیری با کتاب Project 1 شروع شده و پس از 15 ترم، با کتاب Project 5 انتها می یابد. افرادی که پیش تر یادگیری را شروع نموده و در نقطه ای رها نموده اند نیز با آزمون مشخص سطح، با یکی از این 5 کتاب در دوره زبان نوجوانان شرکت می نمایند.

** مدرس

بدون شک نقش مدرس در یادگیری مطالب یک مسئله غیرقابل انکار است. یکی از نکاتی که بهتر است نه تنها در دوره زبان نوجوانان سفیر بلکه همه دوره های آن بدانید، مدرسین آن است. مدرسین این دوره ها، پیش از استخدام با گذراندن دوره TTC درباره نحوه آموزش صحیح به تمامی گروه های سنی آشنایی پیدا می نمایند. این یعنی آنها می دانند که با یک زبان آموز نوجوان چگونه برخورد نمایند و نحوه آموزش صحیح چگونه است. بدین ترتیب برترین شیوه های آموزشی را برای آنها به کار می گیرند و از این که همه آنها به خوبی مطالب را فرا می گیرند اطمینان کسب می نمایند.

بعلاوه مدرسین سفیر به خوبی به این حقیقت واقف هستند که استفاده از شیوه های آموزشی دیگر در کنار آموزش کتاب نیز به آموزش مؤثر یاری خواهد نمود. مدرسین سفیر، با استفاده از انیمیشن های زبان اصلی (انگلیسی زبان) و تنظیم فعالیت و پروژه های گروهی همیشه انگیزه و اشتیاق زبان آموزان را حفظ می نمایند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

بازار کلاس های مجازی و آنلاین امروزه به شدت گرم شده است و آن طور که به نظر می آید کلاس های آنلاین به عنوان کلاس هایی پرمتقاضی همیشگی و ماندگار خواهند شد. چرا که شرکت در دوره های آنلاین این امکان را برای شرکت نمایندگان فراهم می آورد تا بدون حضور در ساختمان آکادمی و از هر جایی که هستند به وسیله اتصال اینترنت وارد کلاس شده و از مطالب آن استفاده نمایند. به همین علت برای افرادی که در شهر خود از شعبه های متعدد سفیر برخوردار نیستند بتوانند با شرکت در کلاس های آنلاین آن از مطالب مفید دوره های آموزش زبان انگلیسی، کلاس زبان فرانسه و … آن استفاده نمایند. بعلاوه امکان تماشای محتوای ضبط شده کلاس این امکان را فراهم می آورد که افراد پرمشغله نیز بتوانند یادگیری زبان انگلیسی را به راحتی ادامه دهند. خبر خوش این است که امکان آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای دوره زبان نوجوانان نیز در سفیر فراهم شده و نوجونان نیز می توانند به صورت مجازی از مطالب مفید این دوره استفاده نمایند.

موسسه آموزش زبان سفیر

همان طور که متوجه شدید سفیر یک آکادمی زبان همه فن حریف است که با داشتن شعبه های متعدد و داشتن تجربه طولانی در امر آموزش زبان، فراهم نماینده برترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی و حتی فرانسوی است. شرکت در دوره نوجوانان سفیر با مراجعه به یکی از شعبه های سفیر و یا حتی مراجعه به سایت آن ممکن است. برای ثبت نام در دوره ها و آشنایی بیشتر با دوره های متنوع و کاربردی سفیر می توانید به سایت سفیر به نشانی اینترنتی https://gosafir.com مراجعه نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1937

به "نکات متمایز کننده دوره زبان نوجوانان سفیر !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات متمایز کننده دوره زبان نوجوانان سفیر !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید