نوری: سعادتمند می تواند به استقلال یاری کند، وزارت ورزش میان پرسپولیس و استقلال فرق می گذارد

به گزارش مسافرت رو، پیشکسوت استقلال گفت: سعادتمند دید مثبتی نسبت به مسائل دارد و می تواند به استقلال یاری کند.

نوری: سعادتمند می تواند به استقلال یاری کند، وزارت ورزش میان پرسپولیس و استقلال فرق می گذارد

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با ، در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه و انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال گفت: به اعتقاد من وزارت ورزش چند سال است که در انتخاب مدیرعامل برای استقلال و پرسپولیس فرق می گذارد و علیه استقلال تبعیض وجود دارد. ابتدا فتح الله زاده را آوردند که مدیر بسیار خوبی است و می توانست یاری زیادی بکند، اما پشت او را خالی کردند. به فتح الله زاده یاریی نمی شد و او وقتی فشار ها و بدهی های اقتصادی باشگاه را دید تصمیم گرفت استعفا بدهد.

اگر از سعادتمند حمایت نگردد، سرنوشت او هم مانند فتح الله زاده می گردد و استعفا می دهد. سعادتمند ریسک کرد که مدیرعامل استقلال شد و کار خیلی بزرگی کرد که راهنمایی باشگاهی مانند استقلال که میلیارد ها بدهی دارد را برعهده گرفت. امیدوارم او بتواند از پس مسائل بربیاید و همه ما در این راه باید به او یاری کنیم.

نوری در ادامه گفت: پیش از این که سعادتمند از هیئت مدیره استقلال استعفا بدهد و برود، با او جلسه ای داشتیم. او انسان مثبتی است و به مسائل نگاه خوبی دارد و می تواند یاری زیادی به استقلال کند. البته مهم ترین چیز این است که سعادتمند بتواند مسائل اقتصادی باشگاه را رفع کند، زیرا هر کسی که در صندلی مدیرعاملی استقلال است، اولویتش باید رفع کردن مسائل اقتصادی و پرداخت بدهی ها باشد. در حال حاضر مسائل اقتصادی تبدیل به معظلی شده که به تیم آسیب زیادی می رساند. اکنون طلبکاران برای دریافت پولشان از استقلال به فیفا شکایت می نمایند و باشگاه باید بتواند بدهی ها را پرداخت کند تا کار به شکایت نرسد. به شخصه نظر مثبتی روی سعادتمند دارم و فکر می کنم او می تواند یاری حال استقلال باشد.

او با انتقاد از وزارت ورزش به دلیل بی توجهی به استقلال گفت: استقلال باشگاه دولتی است که زیرنظر وزارت ورزش اداره می گردد؛ بنابراین وزارت ورزش باید به استقلال یاری کند. استقلال حامی اقتصادی هم دارد، اما پولی که از این راه به دست می آورد برای پرداخت مطالبات بازیکنان، هزینه سفر ها و برگزاری تمرینات و اردو ها کافی نیست. وزارت ورزش باید به استقلال یاری شایانی بکند که الحمدالله به پرسپولیس به اندازه کافی می رسد، اما درباره استقلال این طور نیست و وزارت ورزش فرق آشکاری میان 2 تیم می گذارد.

نوری درباره انتقاد فرهاد مجیدی از شرایط مدیریتی باشگاه استقلال گفت: یک سال آخر بازیگری ام با فرهاد همبازی بودم. او پسر خوبی است و میان طرفداران محبوبیت زیادی دارد، اما به اعتقاد من نباید وارد بحث های مدیریتی گردد. هر کسی وظیفه ای دارد و فرهاد باید در حوزه فنی کار کند و با این صحبت ها خودش را به حاشیه نبرد. نمی دانم چه کسی مشاور فرهاد است، اما به اعتقاد من او باید یک مشاور خوب در کنارش داشته باشد. برای فرهاد احترام زیادی قائلم. او در سخت ترین شرایط به استقلال آمد، اما مسائل مدیریتی برعهده کادر مدیریتی باشگاه است و ورود فرهاد به این مسائل یک اشتباه است.

پیشکسوت استقلال درباره تعطیلی لیگ و ابهام در برگزاری ادامه مسابقات گفت: سلامت مردم و بازیکنان از همه چیز مهم تر است. با وجود این که باشگاه ها و بازیکنان ضربه می خورند و ممکن است رقابت ها نیمه تمام بماند، اما من فکر می کنم در حال حاضر تمدید تعطیلی لیگ بهترین تصمیم است. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر ریشه کن گردد تا مسابقات هر چه زودتر از سر گرفته گردد، زیرا همه دلشان برای فوتبال تنگ شده است.

او در خاتمه اضافه کرد: برای خلیل زاده هم آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم او و تمام کسانی که به این ویروس مبتلا شدند، هر چه زودتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1009

به "نوری: سعادتمند می تواند به استقلال یاری کند، وزارت ورزش میان پرسپولیس و استقلال فرق می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: سعادتمند می تواند به استقلال یاری کند، وزارت ورزش میان پرسپولیس و استقلال فرق می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید