نورشرق: به حل مشکل استقلال خوش بین هستیم، بدهی این باشگاه حدود 800 میلیون تومان است

به گزارش مسافرت رو، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال معتقد است مشکل باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا قابل حل خواهد بود.

نورشرق: به حل مشکل استقلال خوش بین هستیم، بدهی این باشگاه حدود 800 میلیون تومان است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مسائل عجیبی در خصوص پرونده های اقتصادی روبرو هستند. از سویی امکان دریافت یاری از دولت را طبق قانون ندارند و از جهتی امکان خصوصی سازی هم برای این دو باشگاه نیست. در این شرایط با بدهی های انباشته ای روبرو می شوند که در چنین مقاطعی مشکل ساز شده و به طور مثال مانع از صدور مجوز حرفه ای می گردد.

وی اضافه نمود: البته مسئولان باشگاه پرسپولیس جهت حل پرونده ها و پرداخت بدهی ها اقدام کردند. مسئولان و نمایندگان باشگاه استقلال هم کوشش زیادی تا امروز داشته اند و این اراده در مجموعه باشگاه استقلال دیده می گردد که کوشش می نمایند بخش باقیمانده بدهی ها را پرداخت نمایند.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان اعلام کرد: من نسبت به این موضوع و حل مسائل باشگاه استقلال در این زمینه خوش بین هستم. البته صلاحیت ما در این حوزه است که درباره پرونده های موجود در کمیته وضعیت و بدهی های این بخش اظهارنظر کنیم و مسئله بدهی های اقتصادیاتی طبیعتاً بر عهده مراکز و سازمان های دیگری است، اما درباره پرونده های جاری در کمیته وضعیت بدهی باشگاه استقلال در حدود 800 میلیون تومان است که مسئولان این باشگاه به دنبال حل مسائل هستند.

نورشرق گفت: همه ما در کنار هم برای یاری به کلیه باشگاه های ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی به عنوان نمایندگان فوتبال ایران باید یاری کنیم. البته این یاری به معنی تخلف و اعلام اطلاعات نادرست نیست، چراکه وظیفه کمیته وضعیت اعلام دقیق شرایط و وضعیت پرونده هاست، اما حداقل می توانیم با هدایت کردن مدیران این باشگاه ها در جهت درست برای حل مسئله کوشش کنیم. فکر می کنم در این سال هم مثل سنوات گذشته از تمامی ظرفیت ها به منظور همراهی و انجام هماهنگی های لازم برای صدور مجوز حرفه ای نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های آسیایی استفاده شده است که امیدوارم نتیجه بخش باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 537

به "نورشرق: به حل مشکل استقلال خوش بین هستیم، بدهی این باشگاه حدود 800 میلیون تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورشرق: به حل مشکل استقلال خوش بین هستیم، بدهی این باشگاه حدود 800 میلیون تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید