نخست وزیر جدید فرانسه: محدودیت های جدید قرنطینه ای هدفمند خواهد بود

به گزارش مسافرت رو، نخست وزیر جدید فرانسه از اعمال محدودیت های قرنطینه ای جدید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

نخست وزیر جدید فرانسه: محدودیت های جدید قرنطینه ای هدفمند خواهد بود

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ژان کاستکس نخست وزیر جدید فرانسه چهارشنبه در اظهاراتی گفت: هرگونه قرنطینه جدید، هدفمند خواهد بود و در سراسر کشور اعمال و اجرا نخواهد شد.

وی اضافه نمود: اگر با موج جدید شیوع ویروس کرونا روبرو شویم، تدابیر جدید قرنطینه ای به صورت هدفمند اجرا خواهد شد و تدابیر قرنطینه ای شامل کل کشور نخواهد بود.

دولت فرانسه پیش از این مجبور شده بود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از اواسط ماه مارس تا 11 می در سراسر این کشور تدابیر قرنطینه ای را اجرا کند. هنوز بعضی محدودیت ها علیه تجمعات عمومی در فرانسه به قوت خود باقی است.

نخست وزیر جدید فرانسه گفت: باید برای موج دوم ویروس کرونا آماده باشیم ولی تدابیر قرنطینه ای مانند ماه مارس اتخاذ و اجرا نخواهد شد، چرا که آن تدابیر قرنطینه ای تبعات وحشتناک مالی و انسانی به همراه داشت. هرگونه قرنطینه جدید هدفمند خواهد بود.

کاستکس که مشاور نیکولای سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه بوده، روز آدینه از سوی امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به عنوان نخست وزیر جدید معرفی شده است. وی یک تیم جدید را برای ادامه فعالیت ماکرون تشکیل داده است. هنوز 2 سال از دوره ریاست جمهوری ماکرون باقی است.

کاستکس دوشنبه تعدادی از وزرای کابینه را انتخاب کرد و میخواهد هفته آینده نیز فرایند تشکیل دولت را تکمیل کند.

وی اضافه نمود: مذاکرات با اتحادیه های کارگری درباره اصلاح نظام بازنشستگی پیش از 20 جولای از سرگرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1175

به "نخست وزیر جدید فرانسه: محدودیت های جدید قرنطینه ای هدفمند خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر جدید فرانسه: محدودیت های جدید قرنطینه ای هدفمند خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید