موریاسو: باید برای پیروزی مقابل ویتنام متحد شویم، هانگ سئو: آماده رجحان مقابل ژاپن هستیم

به گزارش مسافرت رو، سرمربیان تیم های ژاپن و ویتنام در نشست خبری پیش از بازی شان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 از انگیزه های خود برای پیروزی در این بازی صحبت کردند.

موریاسو: باید برای پیروزی مقابل ویتنام متحد شویم، هانگ سئو: آماده رجحان مقابل ژاپن هستیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 از ساعت 16:30 فردا (پنجشنبه - 4 بهمن ماه) میان تیم های ملی ژاپن و ویتنام برگزار می گردد.

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ویتنام گفت: ما فقط دو روز برای آماده سازی و حضور در این بازی فرصت داشتیم. امیدوارم بازیکنان ژاپن قدرت فیزیکی و روانی خود را بازیافته باشند. ما باید بازیکنانی را که در بهترین شرایط ممکن از نظر فنی و روحیه مبارزه قرار دارند، مهیای بازی برابر ویتنام کنیم.

وی درباره داور بازی تیمش برابر ویتنام هم گفت: فقط داور تصمیم گیرنده نهایی درباره سرنوشت بازی نیست و خیلی از عوامل دیگر دخیل هستند. بازیکنان ژاپن باید منسجم و متحد برای پیروزی در نبرد با ویتنام باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن همچنین خاطر نشان کرد: هر تیمی با رویکرد خاص خود وارد بازی می گردد و ویتنام با داشتن یک مربی خوب نتایج مناسبی گرفته است.

پارک هانگ سئو، سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام نیز در این نشست خبری گفت: ژاپن در جام ملت های آسیا 2019 دو سبک بازی متفاوت را از خود ارائه نموده است. شگفت انگیز این است که ژاپن با داشتن بازیکنان زیادی که در اروپا شاغل هستند بسیار دفاعی بازی می نماید. آنها باتجربه هستند، اما آماده پیروزی برابر ژاپن هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: البته ژاپن از نظر سرعتی و فنی برتر از ویتنام است. با این وجود خط دفاعی ویتنام قادر به مواجهه با بسیاری از چالش هاست.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 313

به "موریاسو: باید برای پیروزی مقابل ویتنام متحد شویم، هانگ سئو: آماده رجحان مقابل ژاپن هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موریاسو: باید برای پیروزی مقابل ویتنام متحد شویم، هانگ سئو: آماده رجحان مقابل ژاپن هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید