موارد غیر معمولی که از هتل ها به سرقت رفته اند

به گزارش مسافرت رو، آیا تا به حال در خصوص سرقت اموال هتل به وسیله مهمانان، چیزی شنیده اید؟ شاید کمی عجیب و غیر معمول به نظر برسد، اما این مسئله در سراسر دنیا بسیار دیده شده است.

موارد غیر معمولی که از هتل ها به سرقت رفته اند

طبق آنالیز هایی که به وسیله آژانس مسافرتی lastminute.com اجرا شده، معین شد که 95 درصد از هتل های سراسر دنیا، قربانی سرقت به وسیله مهمانان هتل شده اند. این آنالیز نشان دهنده این است که از هر 10 مهمان در هتل، یکی از آن ها حداقل یک مورد را به سرقت برده است.

هزینه موارد سرقت شده در سال، حدود 4000 پوند تخمین زده شده که در هتل های پنج ستاره، این هزینه 15 هزار پوند بیشتر افزایش می یابد. جای تعجب ندارد که لوازم بهداشتی و حوله در هتل ها، در بالای لیست موارد سرقت شده قرار دارند، اما بعضی از مسافران نیز پیروز شده اند بیش از یک حوله با خود ببرند.

اثاثیه اتاق

هتلی مبله در استانبول ادعا نموده است که تمامی اثاثیه یکی از اتاق ها به جز تخت خواب، میز و تلوزیون، به وسیله مسافر اتاق به سرقت رفته است.

تجهیزات حمام

هتلی در برلین اعلام نموده که تمامی تجهیزات حمام درجه یک مهمانان از جمله: دوش حمام، دوش های آبی ماساژ، جایگاه توالت، شیر آب، لوله کشی داخلی و حتی سینک به وسیله مهمان به سرقت رفته است.

فرش

هتلی در لاس وگاس اعلام نموده است که فرش یکی از اتاق ها بریده شده و به وسیله مهمان آن اتاق به سرقت رفته است.

یخچال کوچک و مبل

هتلی پنج ستاره در دبی اعلام نموده که یخچال کوچک و مبل یکی اتاق ها به وسیله مهمان به سرقت رفته است.

تجهیزات آشپزخانه

هتلی سه ستاره در دوبرونیک اعلام نموده که تجهیزات آشپرخانه از جمله کارد و چنگال و تجهیزات آشپزی به وسیله مهمان هتل به سرقت رفته است.

تشک تخت

هتلی پنج ستاره در مادرید به lastminute.com خاطرنشان کرد که تشک تخت یکی از اتاق ها به وسیله مهمان به سرقت رقته است.

پیانوی بزرگ

مدیر هتل های زنجیره ای استاروود (Starwood) خاطرنشان کرد که پیانوی بزرگ این هتل به سرقت رفته است. او می گوید طی 20 سال کار در این زمینه با چنین موضوعی روبرو نشده بودم. به محض ورود به پذیرش هتل، متوجه نبودن چیزی شدم که آن هم پیانوی هتل بود که در خیابان پایین به وسیله چند نفر با چرخ حمل می شد. بعد از آن دیگر آن پیانو را ندیدیم.

سرقت تلوزیون

تلوزیون، یکی دیگر از وسایل عجیب و غیر معمولی است که از هتل ها به سرقت رفته است. در بازبینی دوربین مدار بسته هتل دیده شد که شخص سارق با سختی فراوان با تلوزیون از جلوی پذیرش شلوغ هتل عبور می نماید، بدون آنکه کسی متوجه گردد.

تابلوی گراز

در هتل دو وین (du Vin) در بیرمنگام، یکی مهمان سعی داشت تابلوی سر گرازی که در اتاق بیلیارد هتل نصب شده را جدا و با خود ببرد که گرفتار شد. چند هفته بعد، دوستان این سارق پشیمان، این تابلو را از هتل خریداری نموده و به عنوان هدیه عروسی به دوست خود دادند.

سرقت پرده اتاق

اغلب در هتل ها، تلوزیون و بعضی وسایل را برای جلوگیری از سرقت به دیوار نصب می نمایند. اما در هتل های بریتانیا اعلام شده که بعضی تجهیرات سبک در اتاق، فرش و حتی پرده نیز به وسیله مهمانان هتل به سرقت رفته است.

سرقت شماره اتاق

در یکی از هتل های فرانکلین (Franklin)، مهمانی قصد پیدا کردن اتاق خود را داشت که دچار مشکل شد. شماره اتاق این مهمان به سرقت رفته بود و باعث سر در گمی او در راهرو های هتل شده بود که کارکنان به یاری او آمده بودند.

سرقت مجسمه

گفته می گردد که دو مجسمه که دارای نیم تنه بالایی بودند و در جلوی درب ورودی هتل چسترفیلد (Chesterfield) قرار داشتند، به سرقت رفته اند. آن ها صبح روز بعد پیدا شدند.

گل ها

مدیر برج شرایتون پارک (Sheraton Park Tower) می گوید:

هر هفته هزینه زیادی صرف گل های به سرقت رفته در این مکان می گردد.

سرقت تسلیحات

طبق آنالیز های اجرا شده، دیگر مواردی که در لیست سرقت های غیرمعمول در هتل های بریتانیا به چشم می خورد، شامل: شمشیر قرون وسطی، لولای درب و یک خرس چوبی هشت فوتی است.

سرقت حیوان خانگی

در آنالیز های اجرا شده اعلام شد که در سرقت از هتل، سگ صاحب هتل به وسیله مهمانان، به سرقت رفته است.

کتاب مقدس

طبق گزارشی که از یک هتل دریافت شده، کتاب مقدس انجیلی که در کمد کنار تخت قرار گرفته بود، به سرقت رفته است.

آثار هنری معروف

حتی اعلام شده که در طول سال، لوستر های هتل شانگری-لا در هنگ کنگ و بعضی آثار هنری معروف و گران قیمت اندی وارهول از هتل دبلیو (W) هنگ کنگ به سرقت رفته است.

شومینه

سارقی در سراسر اقیانوس اطلس به طرز بی رحمانه ای افزایش یافته است. طبق گزارشی که اعلام شد، سنگ های مرمر شومینه در هتل چهار فصل بورلی ویلشر به وسیله مهمان به سرقت رفته است.

سرقت تمام وسایل اتاق

و در نهایت به موردی عجیب باید اشاره کنیم و آن هم این است که در هتل آمریکایی هالیدی این (American Holiday Inn)، زن و شوهری درخواست اتاقی نزدیک پارکینگ داشته اند. سپس تمامی محتویات اتاق را خالی و متواری شده اند.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2032

به "موارد غیر معمولی که از هتل ها به سرقت رفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موارد غیر معمولی که از هتل ها به سرقت رفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید