مقاله: در سفر به تورنتو حتما این کارها را انجام دهید

به گزارش مسافرت رو، تورنتو، یک شهر پر رونق و جادویی در ساحل دریاچه انتاریو است که یک مقصد عالی در آمریکای شمالی برای مسافران سراسر دنیا محسوب می­ گردد. مغازه­ ها، شب زنده­ داری ­ها و چشم انداز ها رستوران ­ها اشتیاق افراد عاشق غذا را برآورده می­ کند. اگر قصد سفر به تورنتو را دارید، خوب است با تعدادی از کارهایی که می توانید در این شهر انجام دهید، آشنا شوید.

مقاله: در سفر به تورنتو حتما این کارها را انجام دهید

برج CN ساختار نمادین تورنتو است و تقریبا در هر نقطه از شهر قابل مشاهده است. هر گردشگری بهتر است بازدید از داخل این برج را در برنامه های خود داشته باشد. بالاترین طبقه آن SkyPod نامیده می ­گردد که در ارتفاع 447 متری (1465 فوت) واقع شده است و بایستی از آن لذت ببرید. در هنگام روز می­توانید از چشم انداز زیبای شهر بهره ببرید و یا می­ توانید در هنگام شب مراجعه کنید.

دکه های هات داگ بصورت خطی در خیابان­ های شهر قرار دارند که می­ توانید در طول شب از آنها بهره ببرید. اگر در پی تجربه بهتری هستید، به WVRST بروید که یک فروشگاه سوسیس عالی است، برای تفریح به منطقه King Street West بروید. یک ترکیب وحشی مانند زرآلو با زغال اخته و افرا را انتخاب کنید و آن را با سوسیس­های سنتی میل نمایید. یک قاشق غذا خوری سیب زمینی سرخ نموده را نباید فراموش کنید.

تورنتو در زمستان بسیار زیبا است، اما در ماه ­های گرم ­تر است که گردشگر ها و گردشگرها برای بازدید راهی این جزیره باشکوه می شوند. بهار و تابستان اولین زمان برای سفر به جزایر تورنتو است. این زنجیره کوچک جزایر، تنها آن طرف شهر واقع شده است و به راحتی می ­توان به وسیله کشتی عبور و مرور کرد (توجه داشته باشید؛ این منطقه فاقد ماشین است، بنابراین کفش پیاده روی لازم است). اگر برای پیاده ­روی آماده نیستید، می ­توانید از دوچرخه­ بهره ببرید و می­توانید به جزیره ورد یا پارک جزیره تورنتو بروید.

منبع مقاله: در سفر به تورنتو حتما این کارها را انجام دهید

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1907

به "مقاله: در سفر به تورنتو حتما این کارها را انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: در سفر به تورنتو حتما این کارها را انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید