معروف: به صورت تیمی در کنار هم می جنگیم، فشار زیادی مقابل ایتالیا متحمل شدیم

به گزارش مسافرت رو، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در بیشتر مسابقات به صورت تیمی در کنار هم می جنگیم و در دفاع و ضد حملات خوب کار می کنیم.

معروف: به صورت تیمی در کنار هم می جنگیم، فشار زیادی مقابل ایتالیا متحمل شدیم

با ما همراه باشید و با تور زمستان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف پس از پیروزی تیم ایران برابر ایتالیا در نشست خبری گفت: خوشحالیم که بازی اول این تورنمنت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. این پیروزی برای ایران بسیار با اهمیت بود. به همین دلیل فشار زیادی را در طول بازی متحمل شدیم.

وی گفت: فرصت داشتیم که این بازی را در خاتمه ست چهارم به سود خود به خاتمه برسانیم، اما متاسفانه اینگونه نشد. خوشبختانه در ست پنجم تمرکز خود را حفظ کردیم و اشتباهات خود را به حداقل رساندیم. از الان باید به فکر بازی فردا برابر آمریکا باشیم.

معروف در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره فرایند رو به رشد والیبال ایران گفت: بله همانطور که اشاره کردید من مدت زیادی است که ملی پوش هستم. در طول این سال ها روزهای خوش و تلخی را در کنار بازیکنان ایران تجربه کردیم. اما همانطور که می دانید، تیم جوانان و نوجوانان ایران هم در مسابقات قهرمانی دنیا خوب کار کردند.

کاپیتان تیم ملی والیبال توضیح داد: تیم الیبال نوجوانان ایران در مسابقات دنیای طلا گرفت. همچنین تیم بزرگسالان چندین سال است که وارد لیگ دنیای شده و بازیکنان ایران برابر تیم های قدرتمند دنیا قرار گرفتند. پیش از آن فقط در بازی های آسیایی و در میان تیم های آسیایی بازی می کردیم. شاید بازی با همین تیم های قدرتمند باعث شد از آنها یاد بگیریم. برگزاری بازی های محبت آمیز با تیم های قدرتمند به ما یاری بسیاری کرد. در لیگ ایران هم بازیکنان خوب، جوان و با تجربه داریم که به فرایند پیشرفت ایران یاری نموده اند.

معروف درباره راز موفقیت والیبال ایران گفت: در بیشتر مسابقات به صورت تیمی در کنار هم می جنگیم. در دفاع و ضد حملات خوب کار می کنیم. همه تیم ها در ساید اوت و حمله بعد از دریافت خوب هستند. اما من فکر می کنم که تیم ایران سریع تر از تیم های عمل می نمایند. مدافعین روی تور، دریافت نماینده و مهاجمینی داریم که سرعت بالایی دارند. همانطور که امروز دیدید در دفاع و ضد حملات عملکرد خوبی داشتیم و همین امر موجب پیروزی ایران شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 879

به "معروف: به صورت تیمی در کنار هم می جنگیم، فشار زیادی مقابل ایتالیا متحمل شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: به صورت تیمی در کنار هم می جنگیم، فشار زیادی مقابل ایتالیا متحمل شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید