معرفی هتل فور سیزن ونکوور ، 4 ستاره

به گزارش مسافرت رو، هتل فور سیزن ونکوور | Four Seasons Vancouver Hotel

این هتل که در سال 1976 ساخته شده و دارای 373 اتاق و 28 طبقه می باشد، تنها 100 متر از ایستگاه مرکز شهر قطار هوایی فاصله دارد. غذاهای دریایی در منوی روزانه در رستوران هتل ارائه می شود. مهمانان می توانند از انتخاب گسترده ای از نوشیدنی ها لذت ببرند. پارک استنلی و محل BC Place با هتل فور سیزن ونکوور Four Seasons Vancouver Hotel در حدود 20 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. جزیره Granville نیز با 5 دقیقه رانندگی در دسترس است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل فور سیزن ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های ونکوور را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل فور سیزن ونکوور ، 4 ستاره

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل فور سیزن نکوور

در این هتل 5 ستاره امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط ، مرکز تجاری، کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، علاوه بر این مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. یکی از مهمترین امکانات این هتل خدمات برگزاری رویدادها با فضایی به مساحت 26000 متر مربع شامل سال کنفرانس و12 اتاق جلسه می باشد، صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود ولی در صورت رزرو اتاق برای شما رایگان خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، مجموعه ای جهت نگهداری از بچه ها و خدمات کودک (هزینه اضافی) در دسترس است، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. دارای خدمات عروسی و سالن آرایش، خدمات نظافتی اتاق رایگان بوده و ورود به این هتل از ساعت 3 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. پارکینگ بدون هزینه اضافی در دسترس است و میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، روزنامه های رایگان در لابی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، فیلیپینی، روسی، پرتغالی، هلندی، کره ای، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل فور سیزن ونکوور

امکانات تفریحی و ورزشی این هتل شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، استخر در فضای باز (تمام سال)، جکوزی می باشد. از دیگر امکانات هتل، کافه آن است که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و همراه با آن از محیط آرام هتل لذت ببرید. علاوه بر این موارد هتل دارای یک باغ زیبا نیز می باشد.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها دارای دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، کمد و رخت آویز، ملافه های ضد آلرژی، سشوار، اتو و میز اتو، دوش و وان در حمام و حوله همه و همه از امکانات اتاق های هتل می باشد. اتاق ها با تهویه مطبوع، روزنامه های رایگان، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی می باشند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل ونکوور در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل فور سیزن ونکوور

بعضی از اتاق های این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • اتاق کینگ دولوکس با چشم انداز کوه: 36 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ پریمیوم با چشم انداز کوه: 51 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق پریمایر با چشم انداز شهر: 51 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت جونیور اکسکیوتیو با چشم انداز شهر: 49 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت کینگ دولوکس با چشم انداز شهر: 62 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت با یک اتاق خواب: 83 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی نیز می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونکوور

  • خیابان رابسون: 650متر است که با تاکسی حدود 5 دقیقه طول می کشد تا به این خیابان برسید.
  • بندر زغال سنگ : 950 متر از شما دورتر بوده که با تاکسی حدود 3 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • ساحل جریکو: 6 کیلومتر است. با تاکسی حدود 14 دقیقه طی کردن این جهت طول می کشد. اتوبوس هم 43 دقیقه ای شما را به این ساحل می رساند.
  • بانک های اسپانیایی: 1 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 15 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه نانایمو: 1 کیلومتر دورتر است. با ترانسفر فرودگاهی حدود 2 ساعت و 30 دقیقه راه دارید. بخشی از این جهت با کشتی انجام می شود.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: 4 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 12 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید. با اتوبوس طی این جهت 33 دقیقه طول می کشد.
  • المپیک کالدرون: 900 متر دورتر است که با تاکسی حدود 4 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: 7 کیلومتر است که با تاکسی 22 دقیقه و با اتوبوس 50 دقیقه تا این هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل فور سیزن ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا ، بریتیش کلمبیا V6C 2T4، ونکوور، خیابان گئورگیا 791

791 W Georgia St, Vancouver, BC V6C 2T4, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 304

به "معرفی هتل فور سیزن ونکوور ، 4 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل فور سیزن ونکوور ، 4 ستاره" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل فور سیزن ونکوور ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید