تور فرانسه: معرفی نامزدهای نهایی جایزه بزرگ رمان آموزشگاه فرانسه 2021

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از لیوابدو- هیئت داوران جایزه بزرگ رمان آموزشگاه فرانسه اسامی 3 نویسنده فرانسوی را به عنوان نامزدهای نهایی این جایزه از میان 12 نویسنده ای که به لیست اول این جایزه راه یافته بودند معرفی کردند. برنده نهایی این جایزه روز 28 اکتبر معرفی خواهد شد.

تور فرانسه: معرفی نامزدهای نهایی جایزه بزرگ رمان آموزشگاه فرانسه 2021

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

استاد من و پیروز من نوشته فرانسوا-هنری دزربل انتشارات گالیمار، آخرین تریبون نوشته ژیل مارتین-شافیر انتشارات گراسه و رازآمیزترین خاطره مردان نوشته محمد امبوگار سار از انتشارات فیلیپ ری سه نامزد نهایی جایزه بزرگ رمان آموزشگاه فرانسه در سال 2021 هستند.

لازم به ذکر است که رمان رازآمیزترین خاطره مردان در لیست نهایی جایزه فمینا و هم در لیست دوم نامزدهای جایزه گنکور و رنودو هم حضور دارد.

سال گذشته اتین دومونتتی، نویسنده فرانسوی برای رمان آزمایش بزرگ -که از سوی انتشارات استوک در فرانسه منتشر شده بود- به عنوان برنده این آموزشگاه در سال 2020 معرفی گردید.

جایزه بزرگ رمان آموزشگاه فرانسه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین جوایز ادبی در فرانسه است که از سال 1918 هرساله به وسیله فرهنگستان فرانسه به برنده اعطا می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1920

به "تور فرانسه: معرفی نامزدهای نهایی جایزه بزرگ رمان آموزشگاه فرانسه 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: معرفی نامزدهای نهایی جایزه بزرگ رمان آموزشگاه فرانسه 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید