مرد ایرلندی با نمایش جهانی وارد رقابت اسکار می گردد، رقابت آل پاچینو و برد پیت

به گزارش مسافرت رو، فیلم سینمایی جدید مارتین اسکورسیزی با نمایش در جشنواره فیلم نیویورک وارد رقابت اسکار خواهد شد.

مرد ایرلندی با نمایش جهانی وارد رقابت اسکار می گردد، رقابت آل پاچینو و برد پیت

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار به نقل از ورایتی، با وجود اینکه فیلم سه ساعته مرد ایرلندی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی هنوز اکران بیست و هشت روزه خود پیش از انتشار توسط نتفلیکس را پشت سر نگذاشته، این فیلم از نامزد های اصلی اسکار شناخته می گردد.

پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم نیویورک روز آدینه کار خود را با نمایش این فیلم درام تبهکارانه شروع کرد. اسکورسیزی به همراه تیم پرستاره خود شامل رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی در فرش قرمز پیش از نمایش فیلم حضور داشتند. تنها فیلم دیگر اسکورسیزی که روایتی در جشنواره محل زندگی خود دارد، فیلم خیابان های پایین شهر در 46 سال پیش بود.

این فیلم که بر خلاف مدت زمان 209 دقیقه ای خود انتظار می رفت به مرور کسل کننده و خواب آور گردد، با استقبال زیادی روبرو شد و با نظراتی که تا کنون به خود اختصاص داده از سوی منتقدان راتن تومیتو امتیاز صد از صد را دریافت نموده است.

در حالی که پیش بینی ها نشان می داد برد پیت نخستین اسکار بازیگری خود را برای ایفای نقش مکمل در فیلم روز و روزگاری در هالیوود به کارگردانی کوئنتین تارانتینو دریافت می نماید، اما بازی خیره کننده آل پاچینو در مرد ایرلندی، پیش بینی ها را دگرگون نموده است. پاچینو سابقه هشت نامزدی اسکار را دارد که تنها یک بار در سال 1993 پیروز به دریافت آن شده است.

به نظر می رسد نتفلیکس باید نگران باشد؛ چرا که بیشتر رأی دهندگان اسکار اگر این فیلم را در تلویزیون، لپ تاپ و یا گوشی خود ببینند، تجربه یک فیلم سینمایی خوب را نخواهند داشت و درپیروزیت این فیلم نیز تاثیر خواهد گذاشت. نگرانی هایی که سال گذشته برای فیلم رما اولین برنده بزرگ نتفلیکس هم وجود داشت و با اعتراض های زیادی برای مدت کوتاه اکرانش روبرو شد، اما توانست ده نامزدی و جایزه از جمله بهترین فیلم خارجی زبان را کسب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 438

به "مرد ایرلندی با نمایش جهانی وارد رقابت اسکار می گردد، رقابت آل پاچینو و برد پیت" امتیاز دهید

1 کاربر به "مرد ایرلندی با نمایش جهانی وارد رقابت اسکار می گردد، رقابت آل پاچینو و برد پیت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد ایرلندی با نمایش جهانی وارد رقابت اسکار می گردد، رقابت آل پاچینو و برد پیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید