مردم انگلیس خواهان خروج از اتحادیه اروپا به هر طریق ممکن شدند

به گزارش مسافرت رو، اکثر مردم انگلیس در یک نظرسنجی اعلام کردند بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور باید لندن را به هر طریقی از اتحادیه اروپا خارج کند حتی اگر ضروری باشد مجلس را تعلیق کند.

مردم انگلیس خواهان خروج از اتحادیه اروپا به هر طریق ممکن شدند

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش، اکثر مردم انگلیس در یک نظرسنجی اعلام کردند بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور باید لندن را به هر طریقی از اتحادیه اروپا خارج کند حتی اگر ضروری باشد مجلس را تعلیق کند.

جانسون اعلام نموده که روز 31 اکتبر (9 آبان) چه توافقی با بروکسل حاصل گردد و چه توافقی بدست نیاید، انگلیس را از اتحادیه اروپا خارج خواهد نمود این در حالی است که بسیاری از نمایندگان انگلیسی مخالف خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا هستند.

بر اساس نظرسنجی که روزنامه دیلی تلگراف روز دوشنبه نتایج آن را منتشر نموده، 54 درصد پاسخ دهندگان با این موضوع اعلام موافقت کردند که جانسون باید برکسیت را به هر طریقی انجام دهد حتی اگر ضرورت داشته باشد مجلس را تعلیق کند تا جلوی این موضوع را بگیرد که نمایندگان مانع از اجرای برکسیت شوند.

جانسون گفته که به دنبال حصول توافقی با اتحادیه اروپا است، اما این موضوع را رد ننموده که احتمالا مجلس را تعلیق کند تا مانع از کوشش نمایندگان برای جلوگیری از خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا شوند.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که حمایت ها از حزب حاکم محافظه کار افزایش یافته و به 31 درصد رسیده که 6 درصد افزایش نشان می دهد.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 353

به "مردم انگلیس خواهان خروج از اتحادیه اروپا به هر طریق ممکن شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم انگلیس خواهان خروج از اتحادیه اروپا به هر طریق ممکن شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید