تور دبی ارزان: مدعیان قهرمانی در راه امارات، نشان ویژه برای مدافعان قهرمانی

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، در گزارشی که سایت فدراسیون دنیای در خاتمه مهلت ثبت نام برای حضور در رقابتهای قهرمان دنیا منتشر نموده آمده است. 1054 ورزشکار از 117 کشور دنیا برای شرکت در این رویداد بزرگ ثبت نام نموده اند. این آمار رکوردهای شرکت در دوره های قبلی را حفظ می نماید و محبوبیت کاراته را در سراسر دنیا نشان می دهد زیرا بیش از 110 کشور از هر پنج قاره در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

تور دبی ارزان: مدعیان قهرمانی در راه امارات، نشان ویژه برای مدافعان قهرمانی

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

نمایندگان الجزایر، برزیل، کرواسی، مصر، فرانسه، ایران، ایتالیا، ژاپن، روسیه، اسپانیا و ترکیه همگی با ترکیب کامل و حضور در رده های 16 گانه به دبی سفر می نمایند. هر هشت دارنده مدال طلای المپیک در این مسابقات شرکت خواهند کرد.ساندرا سانچز از اسپانیا و ریو کییونا از ژاپن در کاتا. ایوت گورانوا از بلغارستان، جووانا پرکوویچ از صربستان و فریال عبدالعزیز از مصر در کومیته زن، استیون داکوستا از فرانسه، لوئیجی بوسا از ایتالیا و سجاد گنج زاده از ایران در کومیته مردان کوشش خواهند کرد تاج طلای قهرمانی دنیا به مدال های طلای المپیک خود اضافه نمایند.

در همین حال، 10 نفر از 12 قهرمان دوره قبل دنیا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در تاتامی دبی به میدان می فرایند. در این بین ساندرا سانچز از اسپانیا، ریو کییونا از ژاپن، جووانا پرکوویچ از صربستان و استیون داکوستا از فرانسه که در حال حاضر صاحب عنوان قهرمانی دوگانه دنیای و المپیک هستند، بیشتر توجهات معطوف به خود جلب کردند.

با حضور میهو میهارا از ژاپن، دوروتا باناسچیک از لهستان، ایرینا زارتسکا از آذربایجان، النی چاتزیلیادو از یونان، آنجلو کرسنزو از ایتالیاو ایوان کوسیچ از کرواسی فهرست مدافعان کسب طلای دنیای تکمیل خواهد شد.

فدراسیون دنیای بعلاوه تصمیم گرفته به کاراته کاهای مدافع عنوان قهرمانی کاراته گی (لباس مخصوص کاراته) با گلدوزی های طلایی روی شانه آن بدهد تا با این لباس مخصوص به روی تاتامی بفرایند. علاوه بر کاراته کاها، تیم های ژاپن در کاتای تیمی مردان و زنان، فرانسه و ایران در کومیته تیمی زنان و مردان نیز با این لباس مبارزه می نمایند.

مسابقات دنیای کاراته 2021 از 16 تا 22 نوامبر (25 تا 30 آبان ماه) به میزبانی امارات در دبیبرگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1939

به "تور دبی ارزان: مدعیان قهرمانی در راه امارات، نشان ویژه برای مدافعان قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: مدعیان قهرمانی در راه امارات، نشان ویژه برای مدافعان قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید