محله تراستور رم؛ منطقه ای پرجنب و جوش و دیدنی در ایتالیا

به گزارش مسافرت رو، رم مرکز ایتالیا، شهری است پر از جاذبه های تاریخی به طوری که وقتی در شهر قدم می زنید حس می کنید سفری به گذشته داشته اید زیرا تمام خیابان ها و کوچه پس کوچه ها پر از ساختمان ها و فضاهای تاریخی منحصر به فرد است که یادآور امپراطوری بزرگ رم می باشند. یکی از محله های قدیمی رم محله تراستور (Trastevere) است.

محله تراستور رم؛ منطقه ای پرجنب و جوش و دیدنی در ایتالیا

علاوه بر شمار بسیار زیاد فضاهای تاریخی، بعلاوه رم دارای محله هایی بسیار تماشای است که حتما باید برنامه بازدید از آنها را در سفر خود داشته باشید. محله تراستور محله ای زیبا با خانه های قدیمی که با تماشا صحنه هایی چون آویزان بودن لباس ها روی بند رخت و یا صحبت کردن همسایه ها با یکدیگر از پنجره ها، نبض واقعی یک محله قدیمی را حس می کنید و با فرهنگ اصیل رم واقعی از نزدیک آشنا می شوید.

این محله شلوغ و سرزنده دارای شکل و ظاهریک شهر کوچک ایتالیایی است که همراه با مردمی که در حال خرید، مصاحبه، نوشیدن اسپرسو و انجام امور روزمره کسب و کار خود هستند.

خیابان های سنگفرش شده و تعداد بسیاری کافه و رستوران مکانی مجذوب کننده را برای قدم زدن فراهم نموده است. غذاهای مقرون به صرفه و خوب و فضای خاص و دنج محله همیشه جذب کننده جوانان در این محل بوده است.

نوشیدنی های خاص را می توانید در کافه دلا اسکالا (Caffé della Scala) پیدا کنید و از موسیقی زنده جاز یا دی جی در لتره کافه گالری (Lettere Caffè Gallery) لذت ببرید. راه رفتن و بازدید از میدان های متعدد این ناحیه را نباید فراموش کنید. فواره مقابل سانتا ماریا در جاده تراستوره (Trastevere) در شب بسیار خاص و دوست داشتنی است.

منبع: گردشبان
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2213

به "محله تراستور رم؛ منطقه ای پرجنب و جوش و دیدنی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله تراستور رم؛ منطقه ای پرجنب و جوش و دیدنی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید