مانچینی از دلیل اصلی شکست برابر بایرن گفت

به گزارش مسافرت رو، سرمربی اینتر خستگی زیاد را و در اختیار نداشتن بازیکنان تاثیر گذار را دلیل اصلی شکست سنگین برابر بایرن مونیخ دانست.

مانچینی از دلیل اصلی شکست برابر بایرن گفت

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، اینتر در دیداری محبت آمیز به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه چهار بر یک تن به شکست داد.

روبرتو مانچینی از شکست سنگین تیمش برابر بایرن ناراحت است. با این حال تاکید نمود که با اضافه شدن بازیکنان آسیب دیده وضعیت نرآتزوری بهتر از قبل خواهد شد. سرمربی ایتالیایی اینتر بعد از شکست برابر بایرن مونیخ گفت: بسیار سخت است که در فصل آمادگی تابستانی که تیم ها بازی های فشرده ای دارند، با یک ترکیب به میدان رفت. مجبور بودم که در ترکیب تیم تغییرات زیادی ایجاد نکنم. بازیکنان خسته هستند و نمی توان انتظار زیادی از آنها داشت.

او ادامه داد: چند بازیکن تاثیرگذار خود را در این دیدار در اختیار نداشتیم. ایوان پریشیچ، گری مدل و اور بانگا، از جمله بازیکنان کلیدی اینتر هستند که نتوانستند در این دیدار به میدان بروند. اطمینان دارم با رسیدن این بازیکنان به شرایط بازی وضعیت اینتر بهتر خواهد شد. هنوز فعالیت ما در فصل جابه جایی تابستانی به انتها نرسیده است و با جذب چند بازیکن جدید وضعیت خود را بهتر خواهیم کرد. آغاز بسیار بدی برابر بایرن مونیخ داشتیم و در همان نیمه نخست چهار بار دروازه ما باز شد. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم و یکی از گل های خورده را هم جبران کنیم. این تنها نکته مثبت این دیدار بود.

سرمربی اینتر در انتها سخنان خود درباره مائورو ایکاردی اضافه نمود: در فصل جابه جایی تابستانی زیاد نمی توان با قاطعیت درباره بازیکنان صحبت کرد. درباره ایکاردی هم تنها می توانم بگویم او هنوز کاپیتان اینتر است.

خبرهای زیادی درباره جدایی ایکاردی از اینتر به گوش می رسد. آرسنال و ناپولی دو مشری جدی این بازیکن آرژانتینی هستند. رییس باشگاه اینتر تاکید نموده است تنها با 60 میلیون یورو این ستاره را می فروشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 519

به "مانچینی از دلیل اصلی شکست برابر بایرن گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی از دلیل اصلی شکست برابر بایرن گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید