ماجرای مسدود شدن خیابان 15خرداد در بازار چیست؟

به گزارش مسافرت رو، شهردار منطقه12 از ایجاد موانع ترافیکی در میدان پانزده خرداد و خیابان صوراسرافیل برای روان سازی تردد عابران پیاده در بازار تهران و جلوگیری از پارک حاشیه ای خودروها در خیابان صوراسرافیل اطلاع داد.

ماجرای مسدود شدن خیابان 15خرداد در بازار چیست؟

به گزارش خبرنگاران، امیر یزدی با بیان اینکه وضوعات ترافیکی در محدوده بازار تهران، همیشه موضوعاتی پویاست و روان سازی ترافیک در این محدوده به کار شبانه روزی مسئولان امر در مدیریت شهری وابسته است، گفت: طبق آخرین آنالیز های اجرا شده در میدان ارگ، مقرر شد ورودی خیابان پانزده خرداد در میدان ارگ با راهبند مسدود گردد و فقط امکان عبور خودروهای امدادرسان به این خیابان مقدور باشد.

وی اضافه نمود: این اقدام به منظور حق استفاده افراد پیاده از مسیر پیاده رو و ممانعت از ازدحام، شلوغی و آلودگی صوتی وسایل نقلیه اجرا شده و جلب رضایت شهروندان و کسبه را در پی داشته است.

شهردار منطقه12 با بیان اینکه در ضلع جنوب و شمال میدان ارگ (میدان پانزده خرداد) هم مسیرهای منتهی به عابر پیاده با موانع جدا شده، ادامه داد: با این اقدام از پارک حاشیه ای خودروها در این محدوده جلوگیری و از سوی دیگر تغییر مسیر به سمت خیابان صوراسرافیل ایجاد شده است. به این ترتیب که از این پس، خودروهایی که از خیابان صوراسرافیل وارد خیابان داور می شوند، پس از دورزدن در میدان ارگ، دوباره وارد خیابان صوراسرافیل می شوند و دیگر نمی توانند به خیابان پانزده خرداد وارد شوند.

یزدی در ادامه از ایجاد موانع ترافیکی در خیابان صوراسرافیل اطلاع داد و بیان نمود: در این خیابان نیز به علت جلوگیری از پارک حاشیه ای خودروها در مسیر دوچرخه، میله های جداکننده نصب شد تا هم حریم امنیت برای دوچرخه سواران مهیا و هم ترافیک در این محدوده روان گردد.

به گفته وی، بازار تهران به عنوان قطب مالی کشور با تردد شناور روزانه بین یک و نیم تا 2میلیون نفر، از پرازدحام ترین نقاط تهران به شمار می رود و به همین علت مدیریت شهری در این محدوده برای حفظ آرامش و جلب رضایت شهروندان با کوشش می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2310

به "ماجرای مسدود شدن خیابان 15خرداد در بازار چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای مسدود شدن خیابان 15خرداد در بازار چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید