لوکادیا با گل در تیم نو استارت زد

به گزارش مسافرت رو، یورگن لوکادیا که در ابتدای فصل جاری به عضویت پرسپولیس عایدی و در 9 مسابقه دور رفت لیگ برتر به میدان رفت و توانست نمایش درخشانی با زدن 6 گل و قرار گرفتن در صدر جدول بهترین گلزنان ارائه کند، به یکباره تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان گرفت و یحیی گل محمدی را با مشکل روبرو کرد و اخیرا تصمیم گرفت راهی چین گردد و با باشگاه کانگژو قرارداد ببندد که امروز هم نخستین بازی خود را انجام داد.

لوکادیا با گل در تیم نو استارت زد

مهاجم فصل گذشته بوخوم آلمان که حضورش در پرسپولیس کوتاه مدت و درخشان بود و جدایی اش این تیم را با شوک روبرو کرد، حالا در باشگاه جدیدش بدون توجه به اینکه سرخ پوشان از او شکایت نموده اند، به میدان رفت و پیروز به گلزنی شد.

یورگن لوکادیا پس از تجربه حضور در آیندهوون هلند، برایتون انگلیس، هوفنهایم آلمان، سینسیناتی آمریکا، بوخوم و پرسپولیس، امروز برای کانگژو چین مقابل تیانجین تایگر به میدان رفت و در نخستین بازی خود درخشان ظاهر شد.

تیم کانگژو چین که در گذشته افشین قطبی را به عنوان سرمربی بالای سر خود داشته، از ساعت 15:05 امروز در آخرین مسابقه هفته اول فصل 2023 سوپر لیگ چین به مصاف تیانجین تایگر رفت و با گلزنی لوکادیا به تساوی یک بر یک خارج از خانه دست پیدا کرد.

یورگن لوکادیا که در ترکیب ابتدایی کانگژو قرار گرفته بود، در دقیقه 43 با دریافت پاس از دیابیاس اووسو، هموطن خود در این تیم، یک پایکوبی پای تماشایی و دریبل رونالدویی انجام داد و با شوت زمینی پای چپ دروازه تیانجین تایگر را باز کرد تا در هفته اول سوپر لیگ چین، گلزنی نموده باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2299

به "لوکادیا با گل در تیم نو استارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکادیا با گل در تیم نو استارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید