قاسم پور: انتخابی تیم ملی کشتی انگیزه ها را بالا می برد؛ تمام انگیزه ام حضور در المپیک است

به گزارش مسافرت رو، تهران (پانا) - آزادکار وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی ابراز رضایت کرد.

قاسم پور: انتخابی تیم ملی کشتی انگیزه ها را بالا می برد؛ تمام انگیزه ام حضور در المپیک است

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

کامران قاسم پور عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 86 کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره آخرین وضعیتش گفت: خوشبختانه با دریافت مجوز توسط فدراسیون کشتی توانستیم تمرینات خود را شروع کنیم و در رقابت های لیگ نیز حضور داشته باشیم و در این چهار مرحله از اردو به آمادگی نسبی دست یابیم.

وی در خصوص شرایط اردویی گفت: اردوها با رعایت پروتکل های بهداشتی و در شرایط قرنطینه برگزار می گردد، تحمل شرایط قرنطینه برای کشتی گیران سخت است اما چاره ای نداریم و باید روی هدف مان متمرکز باشیم.

قاسم پور اضافه نمود: البته از لحاظ امکانات اردویی همه چیز در دسترس است و چه به لحاظ اسکان و چه به لحاظ تغذیه شرایط خوبی را داریم.

دارنده 2 مدال طلای زیر 23 سال دنیا گفت: البته کادر فنی هم زحمات بسیار زیادی برای ما می کشد و تمرینات به صورت منظم و به خوبی در حال اجرا است.

وی در خصوص برگزاری رقابت انتخابی در وزن 86 کیلوگرم گفت: از اینکه کادر فنی و فدراسیون کشتی بر روی برگزاری رقابت های انتخابی تأکید دارند بسیار خوشحالم چراکه این کار انگیزه ها را در کشتی گیران بالا می برد.

قاسم پور توضیح داد: من هم تمام انگیزه ام حضور در المپیک است و برای رسیدن به آن سال های زیادی را تمرین و کوشش نموده ام و امیدوارم که به این هدف برسم.

وی در خاتمه در خصوص شرایط کشتی در سال المپیک توضیح داد: فدراسیون تمام کوشش خود را برای اینکه ما بتوانیم تمرینات خود را در بهترین شکل ممکن انجام دهیم می نماید و فقط از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می خواهم که پشتیبان فدراسیون کشتی باشند، ضمن اینکه اگر جوایز قهرمانان را نیز پرداخت نمایند، انگیزه مضاعفی برای آن ها خواهد بود

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1605

به "قاسم پور: انتخابی تیم ملی کشتی انگیزه ها را بالا می برد؛ تمام انگیزه ام حضور در المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم پور: انتخابی تیم ملی کشتی انگیزه ها را بالا می برد؛ تمام انگیزه ام حضور در المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید