شوچنکو: ایتالیا دانشگاه فوتبال است، جام جهانی بدون آتزوری مزه اش را از دست می دهد

به گزارش مسافرت رو، مهاجم پیشین میلان می گوید در صورت عدم صعود ایتالیا به جام جهانی 2018، این رقابت ها شور و شوق خود را از دست خواهد داد.

شوچنکو: ایتالیا دانشگاه فوتبال است، جام جهانی بدون آتزوری مزه اش را از دست می دهد

با ما همراه باشید و با تور لحظه آخر ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، آندری شوچنکو که در دو دوره حضورش در تیم فوتبال میلان 322 بازی برای این تیم انجام داد و 175 گل هم به ثمر رساند، در حال حاضر راهنمایی تیم ملی فوتبال اوکراین را برعهده دارد. تیم تحت راهنمایی او در گروه I از مرحله انتخابی جام دنیای 2018 در منطقه اروپا در فاصله دو هفته مانده به انتها این رقابت ها با 14 امتیاز در رده چهارم این گروه جای دارد و با کرواسی صدرنشین دو امتیاز اختلاف دارد. با شرایطی هم که تیم ملی ایتالیا در گروه G دارد، احتمال رفتن این دو تیم به مرحله پلی آف اروپایی و تقابل با یکدیگر دور از انتظار نیست.

شوچنکو در گفت وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در پاسخ به این پرسش که تقابل ایتالیا - اوکراین در مرحله پلی آف را می توانید تصور کنید؟، گفت: امیدوارم این اتفاق روی ندهد. من عاشق ایتالیا هستم و خودم را ایتالیایی حس می کنم.

وی اضافه نمود: از زمانی که بچه بودم کشور ایتالیا در قلب من جای داشت. وقتی 11 سالم بود برای شرکت در تورنمنتی به شهر آگروپولی رفتم و تحت تأثیر مردم، شیوه زندگی آنها و همه چیز قرار گرفتم. وقتی که به اوکراین برگشتم، می دانستم که روزی برای زندگی آن هم برای مدت طولانی به ایتالیا بازخواهم گشت.

مهاجم پیشین میلان با اشاره به پیشتازی مربیان ایتالیا در دنیا فوتبال گفت: ایتالیا دانشگاه فوتبال از جنبه تاکتیکی است. سری A هر فصل چیزهای تازه ای ارائه می دهد و من به این نوآوری ها زیاد توجه دارم.

شوچنکوی 41 ساله در تمجید از دستیار ایتالیایی خود که سابقه مربیگری در میلان هم دارد، اعلام کرد: مائورو تاسوتی همواره مرجعی برای من چه به لحاظ حرفه ای و چه به لحاظ شخصی بوده است. ما یکدیگر را با یک اشاره درک می کنیم.

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال اوکراین از علاقه اش به مربیگری در سری A ایتالیا سخن گفت و تأکید کرد: افتخار می کنم که برگ هایی از تاریخ فوتبال ایتالیا را به عنوان بازیکن نوشته ام و قطعاً دوست دارم به عنوان مربی این کار را تکرار کنم.

وی معتقد است آتزوری تحت هر شرایطی به جام دنیای 2018 صعود خواهد نمود. وی در این باره گفت: جام دنیای بدون ایتالیا مزه اش را از دست می دهد، هرچند اطمینان دارم که آنها در روسیه خواهند بود. ضمناً فکر نمی کنم که تیم ملی ایتالیا در بحران باشد.

مهاجم پیشین روسونری تأکید کرد: به نظرم فوتبال ایتالیا هم به لطف مربیان استثنایی شان در سال های اخیر فرایند رو به رشدی را داشته است. آنها همواره استعدادهای نابی در مربیگری داشته اند، اما در کنارش ایده های جدیدی خلق می نمایند. مربیان ایتالیایی شخصیت هایی متفاوت دارند، اما هنوز هم در حرفه خودشان انقلاب به پا می نمایند. من خودم به مربیگری کونته، آلگری و ساری علاقه دارم. ساری شبیه به ساکی است.

شوچنکو توضیح داد: سال جاری رقابت برای کسب عنوان بهترین مربی سال فیفا بین کونته، آلگری و زیدان است، دو مربی ایتالیایی و دیگری (زیزو) هم که در سری A تبدیل به بازیکنی بزرگ شد.

وی اضافه نمود: مطمئنم که هیچ تیمی دوست ندارد با ایتالیا در جام دنیای یا در در رقابت های یورو تقابل کند. شما می توانید آنها را شکست دهید، اما ایتالیا هم می تواند به لحاظ روحی به شما ضربه بزند.

ستاره سال های پیش میلان در انتها اعلام کرد: کوشش تیم ملی آلمان برابر ایتالیای کونته را در رقابت های یورو 2016 دیدید؟ ژرمن ها تنها به لحاظ فنی بهتر از آتزوری بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 884

به "شوچنکو: ایتالیا دانشگاه فوتبال است، جام جهانی بدون آتزوری مزه اش را از دست می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوچنکو: ایتالیا دانشگاه فوتبال است، جام جهانی بدون آتزوری مزه اش را از دست می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید