تور ترکیه: شلوارک کوتاه ریحانه پارسا در متروی ترکیه ، چقدر داغون !

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: ریحانه پارسا عکس جدیدی را در ایسنتاگرامش منتشر کرد.

تور ترکیه: شلوارک کوتاه ریحانه پارسا در متروی ترکیه ، چقدر داغون !

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

ریحانه پارسا تا دو سال پیش جزو استعدادهای نو ظهور سینما و تلویزیون بود و بسیاری آینده درخشانی برای ریحانه پارسا قابل تصور بودند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد. ریحانه پارسا به یکباره و در یک تصمیم عجیب به ترکیه مهاجرت کرد و ریحانه پارسا کم کم پل های پشت سرش را یک به یک خراب کرد. ریحانه پارسا حال تبدیل به نماد دیوانگی و ابتذال میان مردم شده است.

به گزارش خبرنگاران، ریحانه پارسا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن چهره عجیبی دارد و بعضی از مخاطبان در کامنت های این پست او را دیووانه خواندند.

ریحانه پارسا به اکران فیلم گشت ارشاد 3 و رکوردشکنی فوق العااده فروش آن واکنش نشان داد.

ریحانه پارسا خودکشی کرد؟

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی که مدتی است در ترکیه بسر می برد این روزها بسیار خبر ساز شده است.خبرها حاکی بر آن است که ریحانه پارسا در ترکیه کشته شده است البته چندی قبل خود ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامش حرف از خودکشی زده بود.

از طرف ریحانه پارسا و یا خانواده او بعد از انتشار این خبر تایید یا تکذیبی صورت نگرفته است.

در ویدئویی که مشاهده می کنید چگونگی سقوط این بازیگر را از اوج به ذلت و اعتیاد و فساد مشاهده می کنید.بعضی معتقدند او به دلیل اختلالات روانی و مصرف مواد این شایعات را ایجاد می نماید برای جلب توجه کاربران.

ریحانه پارسا از شخصیتهای منفور در نظر مردم ایران

او در سالهای اخیر با رفتارهای دور از شان و نادرستش بیش از پیش نفرت دیگران را راجع به خودش برانگیخته نموده است و یکی از شخصیتهای منفور در نظر مردم ایران است.

ریحانه پارسا برای جذب فالور به هر رفتار زشت و ناپسندی دست زده و یکی از منفورترین شخصیتهای هنری ایران است و زمانی که از ایران مهاجرت کرد با گفتن حرفای بی اساس خانواده و اطرافیانش را زیر سوال برد و از رابطه پرتنشش با پدرش و دیگر اعضای خانواده اش بارها صحبت کرد.

منبع: رکنا
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1989

به "تور ترکیه: شلوارک کوتاه ریحانه پارسا در متروی ترکیه ، چقدر داغون !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: شلوارک کوتاه ریحانه پارسا در متروی ترکیه ، چقدر داغون !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید