سی ان ان: جارد کوشنر از ترامپ خواسته به شکست اذعان کند

به گزارش مسافرت رو، شبکه خبری سی ان ان به نقل از دو منبع گزارش داد، داماد و مشاور رئیس جمهوری فعلی آمریکا از او خواسته تا به شکست در انتخابات سوم نوامبر اذعان کند.

سی ان ان: جارد کوشنر از ترامپ خواسته به شکست اذعان کند

تا به امروز دونالد ترامپ از اذعان رسمی به شکست در انتخابات مقابل جو بایدن دموکرات امتناع کرده است. کمپین او دعوی قضایی بر سر شمارش آراء به جریان انداخته اند و او و حامیانش بدون ارائه اسناد و مدارک بارها از تقلب در انتخابات سخن به میان آورده اند.

شبکه خبری سی ان ان به نقل از دو منبع مطلع گزارش داد، جارد کوشنر، داماد و مشاور رئیس جمهوری فعلی آمریکا از او خواسته تا به شکست در انتخابات سوم نوامبر اذعان کند.

در همین حال شبکه خبری فاکس نیوز هم به نقل از منابع گزارش داد، ترامپ در صورتی حاضر به پذیرش پیروزی رقیب دموکراتش است که تمام چالش های حقوقی تیم او به جایی نرسند. به گفته این منابع، ترامپ در صورتی که در راستا حقوقی شکست خورده و راهی برای روی کار آمدن دوباره نیابد، با روی خوش تصدیق خواهد کرد.

انتخابات سوم نوامبر که شمارش آرای آن هنوز تکمیل نشده است، نشان می دهد که جو بایدن به 270 رای الکترال لازم برای رسیدن به ریاست جمهوری دست یافته است. ترامپ هم به رئیس جمهوری تک دوره آمریکا تبدیل شد.

بایدن هم در سخنانی از اقامتگاهش در ایالت دلاور با اعلام پیروزی در انتخابات گفت: انتخابات تمام شده و مسئولیتی به عهده من گذاشته شده است. حالا باید به فکر مبارزه با کرونا باشیم. کمیته ویژه ای از دوشنبه تشکیل خواهم داد که مبنای کارش علم خواهد بود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1372

به "سی ان ان: جارد کوشنر از ترامپ خواسته به شکست اذعان کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: جارد کوشنر از ترامپ خواسته به شکست اذعان کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید