سلطانی فر به مجلس می رود، آنالیز شکایت نمایندگان از وزیر ورزش

به گزارش مسافرت رو، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از نشست اعضای این کمیسیون با وزیر ورزش و جوانان برای آنالیز شکایت نمایندگان از وی اطلاع داد.

سلطانی فر به مجلس می رود، آنالیز شکایت نمایندگان از وزیر ورزش

حسین میرزایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، از برگزاری جلسات این کمیسیون در هفته آینده، اطلاع داد و گفت:طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مهم ترین دستور کار جلسه هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس، شکایت جمعی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان آنالیز خواهد شد، افزود: روز یکشنبه هفته آینده سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به کمیسیون فرهنگی می آید.

نماینده اصفهان در مجلس توضیح داد: در این جلسه اعمال ماده 234(شکایت) از وزیر درخصوص ضعف عملکرد حوزه جوانان آنالیز می گردد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه نمود: مجلس از حقوق جوانان کوتاه نمی آید و آقای وزیر هیچ اقدام قابل قبولی در راستای این مطالبه نداشته و تغییر و تحرک مناسبی را شاهد نبودیم.

به گزارش خبرنگاران، پیش تر از این عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس به خبرنگار خبرنگاران گفته بود که این اعمال ماده 234 محورهای متعددی دارد که از جمله آن محورها عدم تشکیل مستمر جلسات شورای عالی جوانان، عدم تشکیل جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در استانها، عدم ایجاد سامانه شفافیت مبالغ پرداختی به سمن ها، تغییر بازه سنی جوانی و حذف نوجوانان و... است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1720

به "سلطانی فر به مجلس می رود، آنالیز شکایت نمایندگان از وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر به مجلس می رود، آنالیز شکایت نمایندگان از وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید