سفر مجازی در روزهای قرنطینه

به گزارش مسافرت رو، به جای سفر واقعی از سفر مجازی در قرنطینه لذت ببرید

در این روزهای کرونایی که بیشتر پروازهای دنیا کنسل شده، تعطیلات به تعویق افتاده، برنامه های کشتی های کروز تغییر نموده و مردم در قرنطینه به سر می برند قطعا نمی توانید خانه هایتان را ترک کنید و از سفر و تفریح واقعی لذت ببرید. اما در خانه ماندن به این معنی نیست که نتوانید به مقصدهای جدید سفر کنید و دست به کشف و ماجراجویی دنیا بزنید. حتما فکر می کنید که در این شرایط چطور ممکن است به سراسر دنیا سفر کنید. راهکار خیلی ساده است. کافی است به اینترنت و رایانه شخصی دسترسی داشته باشید و لذت سفر مجازی در روزهای قرنطینه را از پشت دستگاه کامپیوتر خود آغاز کنید.

سفر مجازی در روزهای قرنطینه

هتل ها، موزه ها، تئاترها و جاذبه های محبوب گردشگری لذت سفری مجازی به سراسر جهان را برای شما فراهم می نمایند. پس روی کاناپه منزل خود لم بدهید و با خبرنگاران به سفر مجازی جهان سفر کنید.

بدون اینکه عرق بریزید به مصر سفر کنید

سفر مجازی مصر از تمامی گردشگران دعوت می نماید تا به تماشای آرامگاه ملکه مره سانخ سوم که قدمت آن مربوط به 5000 سال پیش است، آرامگاه منا، کنیسه بن عزرا، صومعه سرخ، مسجد سلطان برقوق () و دیگر جاذبه های زیبای مصر در نمایی سه بعدی بنشینید.

مشاهده °360 آرامگاه ملکه مره سانخ سوم

مشاهده °360 آرامگاه منا

مشاهده °360 کنیسه بن عزرا

مشاهده °360 صومعه سرخ

مشاهده °360 مسجد سلطان برقوق

با سفر مجازی جشن هانامی شکوفه های بهاری گیلاس را به خانه هایتان بیاورید

بهار بهترین فصل برای سفر گردشگران به ژاپن است تا از تماشای شکوفه های گیلاس لذت ببرند و هر سال گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای دیدن شکوفه های ساکورا به ژاپن سفر می نمایند. اما سال جاری برگزاری جشن هانامی قطعا متفاوت خواهد بود. دولت ژاپن نیز مردم را تشویق می نماید تا سال جاری شکوفه های گیلاس را به صورت مجازی به خانه های خود بیاورند. خوشبختانه ویدئوهای زیادی در اینترنت یافت می شوند که به صورت 360 درجه جشن شکوفه های گیلاس را در سراسر ژاپن به نمایش می گذارند.

مشاهده ویدئو °360 جشن هانامی ژاپن

با سفر مجازی باغ گل های لاله هلند به استقبال بهار بروید

متاسفانه این روزها بر خلاف هر سال باغ اروپایی کوکنهوف که یکی از زیباترین پارک های اروپا است و از ماه مارچ تا می گردشگران بسیاری از آن دیدن می کردند با شیوع کرونا درهای خود را به روی عموم بسته است. اما خوشبختانه این امکان را برای دوستداران سفر و گردشگری فراهم نموده تا به وسیله سفر مجازی و به صورت آنلاین به دیدن این باغ پر از گل های لاله بنشینند. برای بازدید از باغ کوکنهوف کافی است که کامپیوتر خود را روشن کنید، به لیسه سفر کنید و از تماشای لاله های درخشان در بزرگترین باغ لاله جهان لذت ببرید.

مشاهده ویدئو °360 باغ کوکنهوف

به سرزمینی سفر کنید که بر اساس افسانه ها زمانی غول ها در آن پرسه می زدند

بر اساس افسانه ها، گذرگاه ساحلی جاینت مکانی بوده است که در آن دو غول می توانستند همدیگر را ببینند و یا با هم مبارزه نمایند. گذرگاه ساحلی جاینت یکی از برترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری ایرلند است. با سفر مجازی Giants Causeway بازدیدنمایندگان می توانند به تماشای ستون های زیبای سواحل ایرلند بنشینند و با نمایش 360 درجه و افکت های صوتی، طبیعت زیبای آن را از نزدیک لمس نمایند.

مشاهده °360 گذرگاه ساحلی جاینت

به تماشای زنده شفق قطبی بنشینید

شفق قطبی پدیده ای جوی و بسیار زیبا در کره زمین با ظهور نورهای رنگین و متحرک در آسمان هنگام شب است. بهترین زمان برای تماشای شفق قطبی اواخر زمستان و اوایل بهار است. در حال حاضر که امکان سفر به چرچیل کانادا برای تماشای این پدیده زیبا وجود ندارد می توانید از اتاق خوابتان به صورت زنده نظاره گر این پدیده طبیعی نادر باشید.

مشاهده ویدئو زنده شفق قطبی

مشاهده ویدئو °360 شفق قطبی

از تفریح در دیزنی لند لذت ببرید

با وجودیکه به دلیل کرونا پارک های موضوعی دیزنی به طور موقت بسته شده اند، اما همچنان می توانید از تفریحات این سرزمین سراسر شادی و هیجان لذت ببرید. برای اینکار نیازی به خرید بلیط دیزنی لند ندارید. فقط کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشید تا تفریح مجازی در دیزنی لند را تجربه کنید.

مشاهده °360 دیزنی لند

مشاهده ویدئو دیزنی لند

با اینترنت در موزه لوور پاریس قدم بزنید

موزه لوور پاریس یکی از مشهورترین موزه های جهان است که حتما در خصوص آن شنیده اید. حالا که موزه لوور با شیوع کرونا بسته شده است این شانس را دارید تا به صورت آنلاین از این موزه دیدن کنید. موزه لوور پاریس این امکان را برای شما فراهم نموده است تا در این روزهای کرونایی نظاره گر گنجینه های این موزه مشهور در جهان باشید.

مشاهده °360 موزه لوور پاریس

با سفر مجازی پارک ملی حفره های کارلزبد به اعماق غارسفر کنید

پارک ملی حفره های کارلزبد در ایالت نیومکزیکو امریکا یکی از میراث های جهانی یونسکو محسوب می گردد و شهرت آن بیشتر به دلیل وجود غار زیرزمینی مشهور آن است. با سفر مجازی پارک ملی کارلزبد می توانید به این غار هیجان انگیز سفر کنید.

مشاهده °360 غار کارلزبد

سفر مجازی تاج محل را از قلم نیندازید

برای بازدید از تاج محل کافی است که سری به Google Earthبزنید و یکی از میلیون ها نفری باشید که هر سال از این کاخ زیبا دیدن می نمایند.

مشاهده °360 تاج محل

همراه فضانوردان به فضا سفر کنید

با سفر مجازی و 360 درجه از خانه، خود را برای سفر به فضا با فضانوردان آماده کنید. با این فیلم که برای اولین بار به صورت 3D از فضا گرفته شده، می توانید به فضا قدم بگذارید و آن را از زاویه ای دیگر نگاه کنید.

مشاهده ویدئو °360 ناسا

از خانه تان به تماشای آسمان پرستاره کویر نامیب بنشینید

کویر نامیب که بیابانی ساحلی در جنوب آفریقا است با 31000 مایل مربع مساحت، قطعا برای کویر دوستان منظره ای بسیار زیبا برای تماشا و لذت بردن از کویر خلق می نماید. اگر شما هم به آسمان پرستاره کویر علاقه دارید و یا دوست دارید از آسمان و از داخل هلی کوپتر به کویر نامیب نگاه کنید با سفر مجازی کویر نامیب این کار برای شما بسیار آسان است.

مشاهده °360 کویر نامیب

منبع: فلای تودی
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1050

به "سفر مجازی در روزهای قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مجازی در روزهای قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید