سفر رسمی وزیر خارجه فرانسه به بیروت

به گزارش مسافرت رو، ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه فرانسه شامگاه چهارشنبه در سفری دو روزه وارد بیروت شد.

سفر رسمی وزیر خارجه فرانسه به بیروت

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نوشته روزنامه رأی الیوم، در بحبوحه اخبار منتشر شده پیرامون اعلام قریب الوقوع امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره طرح جامع یاری به لبنان، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه این کشور در سفری رسمی وارد بیروت شد.

به گفته یک منبع فرانسوی، طرح ماکرون احتمالا شامل گگرددن خط اعتباری مالی می گردد. لبنان مسئله ای از دست رفته نیست و رها کردن آن یعنی باز گذاشتن عرصه برای دیگران.

لودریان چندین روز پیش از سفرش به بیروت، عبارت مشهوریاریمان کنید تا بتوانیم یاریتان کنیم را خطاب به لبنانی ها خاطرنشان کرد.

این عبارت چکیده مطالبات فرانسه و گروه بین المللی حمایت از دولت لبنان برای انجام اصلاحات مالی و مدیریتی است.

لودریان در این سفر برنامه ملاقاتهایش را با میشل عون، رئیس جمهوری لبنان صبح امروز (پنجشنبه) در کاخ بعبدا شروع میکند و در ادامه با نبیه بری، رئیس مجلس در عین التنیه و حسان دیاب، نخست وزیر ملاقات خواهد نمود.

وی همچنین با ناصیف حتی، وزیر خارجه لبنان ملاقات و کنفرانس خبری را برگزار خواهند کرد.

بنا بر این گزارش، اهتمام بسیار لبنان به سفر وزیر خارجه فرانسه بیانگر میزان متکی بودن لبنانیها به حمایت فرانسه در مقابله با بحران مالی و معیشتی است که امیدی برای خروج از اوضاع فروپاشیده کنونی قلمداد میگردد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1185

به "سفر رسمی وزیر خارجه فرانسه به بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رسمی وزیر خارجه فرانسه به بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید