سفارش غذای حلال تمام کشورها در برترین رستوران های باتومی (تور ارزان گرجستان)

به گزارش مسافرت رو، شهر بندری باتومی را می توان یکی از محبوب ترین شهرهای کشور زیبا و سرسبز گرجستان دانست. شهر باتومی از جاذبه های تاریخی، طبیعی و تفریحی متعددی برخوردار است و همه ساله گردشگران بسیاری از ایران و یا سایر نقاط مختلف دنیا برای بازدید از این شهر زیبا، به آن سفر می نمایند. از مهم ترین موضوعاتی که ممکن است به عنوان یک چالش برای مسلمانان در نظر گرفته گردد، پیدا کردن رستوران های حلال است که در آن غذاهای خوش طعم و حلال را برای مهمانان مسلمان سرو کند. برترین رستوران های حلال باتومی در گوشه و کنار این شهر به صورت پراکنده واقع شده اند و اگر در خصوص غذاها و آدرس آن ها اطلاعات کامل نداشته باشید؛ ممکن است برای صرف غذا در طول سفر خود با مشکلاتی رو به رو شوید.

سفارش غذای حلال تمام کشورها در برترین رستوران های باتومی (تور ارزان گرجستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

از همین رو، آژانس خبرنگاران هدایت را برای مسافران شهر باتومی در نظر گرفته است تا بتوانند با استفاده از این راهنما برترین رستوران های حلال باتومی را پیدا نمایند و از کیفیت غذاهای آن با خبر شوند، به یاری هدایت که در ادامه می آوریم دیگر احتیاجی نیست که نگران غذاهای حلال رستوران های این شهر باشید و می توانید از آشپزی حرفه ای و غذاهای حلال این رستوران ها لذت ببرید. برای آشنایی بیشتر با برترین رستوران های حلال باتومی در ادامه همراه خبرنگاران باشید.

برترین رستوران های حلال باتومی کدام رستوران ها هستند؟

همانطور که می دانید، شهر بندری باتومی در کرانه دریای سیاه قرار گرفته است و طبق آخرین آمار به دست آمده دارای 152 هزار نفر جمعیت می باشد. باتومی یکی از مقاصد محبوب و زیبای گردشگری در بین تمام مردم جهان به شمار می آید و از همین رو طی سال های گذشته، دولت گرجستان با در نظر گرفتن امکانات مناسب رفاهی در این شهر، باعث شده تا شهر باتومی از همه جوانب به رشد قابل قبولی برسد و همه گردشگران بتوانند برترین بهره را از امکانات و مراکز موجود در این شهر ببرند.

مردم ایران نیز همه ساله این شهر را به عنوان مقصد گردشگری و تفریحی خود قرار می دهند، به خصوص در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان، باتومی می تواند یکی از برترین انتخاب ها در بین شهرهای ساحلی جهان به شمار بیاید. این شهر دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری از جمله سواحل چشم نواز دریای سیاه، باغ گیاه شناسی و آکواریم بزرگ باتومی، آثار و بناهای تاریخی و قدیمی و مراکز طبیعی می باشد که باعث شده تا مسافران با سفر به آن بتوانند در برترین شکل ممکن تجربه لذت بخشی را داشته باشند.

یکی از جاذبه های کشور گرجستان غذاهای خوش طعم و لذیذ آن می باشند، با این حال، این کشور دارای جمعیت مسلمان زیادی نمی باشد و از همین رو ممکن است بعضی از رستوران های موجود در آن غذاهای حلال را برای افراد سرو ننمایند؛ همین موضوع می تواند به یکی از چالش های سفر برای مسافران مسلمان تبدیل گردد و نتوانند به راحتی به غذاهای حلال در سطح شهر دسترسی داشته باشند. غذاهای گرجی تقریباً مانند غذاهای ترکی هستند و خیلی از رستوران های موجود در این شهر غذاهای ترکی را نیز در فهرست منوهای خود ارائه می دهند. آژانس خبرنگاران با در نظر گرفتن ذائقه ایرانی ها در ادامه فهرستی از برترین رستوران های حلال باتومی را برای شما فراهم آورده است تا با سفر به این شهر زیبا و دیدنی، بتوانید از غذاهای لذیذ و خوشمزه گرجی و ترکی در برترین رستوران های حلال باتومی لذت ببرید.

رستوران کاراباک باتومی؛ Karabak Turkish Restaurant

همانطور که اشاره نمودیم، غذاهای ترکی یکی از انواع غذاهایی هستند که با ذائقه ایرانی ها بسیار هماهنگ بوده و ایرانیان علاقه بسیاری به آن ها دارند. به طور حتم تا به حال طعم لذیذ کباب ها و سایر غذاهای با کیفیت ترکی را چشیده اید، در سفر به شهر باتومی می توانید تجربه لذت بخش خود از غذاهای استانبول و ترکیه را زنده کنید و در رستوران کاراباک باتومی از غذاهای اصیل و خوشمزه لذت ببرید. رستوران کاراباک باتومی یکی از برترین رستوران های حلال باتومی به شمار می آید که توانسته رضایت بسیاری از مهمانان خود را جلب کند. غذاهای حلال این رستوران در کیفیت مناسب و با استفاده از مواد غذایی تازه تهیه می شوند و به دست سرآشپزان ماهر، به صورت سنتی پخته و برای مهمانان سرو می شوند. رستوران کاراباک باتومی یکی از ارزان ترین رستوران هایی است که غذاهای حلال را برای مهمانان سرو می نماید.

شما می توانید علاوه بر غذاهای حلال، از غذاهای ترکی و اصیل خاورمیانه ای این رستوران لذت ببرید و حتی اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید، در رستوران کاراباک باتومی منوهایی در نظر گرفته شده است که انواع غذاهای رژیمی در صورت درخواست مهمانان سرو می شوند. به صورت کلی، امتیاز اختصاص داده شده با توجه به نظرات 109 در رستوران کاراباک باتومی به توضیح ذیل می باشد:

  • کیفیت غذاها و خدمات ارائه شده 4 از 5
  • برای آنالیز تخصصی تر، امتیاز ارائه شده برای کیفیت غذا 4 از 5
  • امتیاز ارائه شده برای سرویس دهی و خدمات 4 از 5
  • امتیاز اختصاص یافته به ارزش و کیفیت غذاها نسبت به قیمت آن ها 4 از 5
  • فضای داخلی و محوطه رستوران نیز امتیاز 3.5 از 5

را به خود اختصاص داده است.

شماره تماس با رستوران : 422 27 16 36 995+

رستوران هندی اسپایس گاردن باتومی؛ Spice Garden Restaurant Batumi

یکی دیگر از انواع غذاهایی که در بین ایرانیان بسیار محبوب و پر هوادار است، غذاهای هندی هستند. در غذاهای هندی معمولاً از ادویه ها و طعم های بسیار متنوعی استفاده می شوند که برای هر فردی می تواند لذیذ و لذت بخش باشد. با سفر به شهر باتومی می توانید به تجربیات هیجان انگیز خود اضافه کنید و به رستوران هندی اسپایس گاردن باتومی که یکی از برترین رستوران های حلال باتومی به شمار می آید، مراجعه کنید و از سبک غذاهای هندی و خاص این رستوران نهایت لذت را ببرید. رستوران اسپایس گاردن (Spice Garden) در یکی از برترین موقعیت های مکانی در شهر باتومی واقع شده است و می توانید به راحتی به این رستوران مراجعه نمایید.

بعلاوه علاوه بر غذاهای هندی، این فرصت را دارید تا غذاهای ترکی، پاکستانی و یا غذاهای خاصی از کشورهای عربی را سفارش دهید، هر کدام از این غذاها به روش پخت اصیل آن ها پخته می شوند و از مواد غذایی تازه در آن ها به کار برده می گردد که همین موضوع باعث شده تا رستوران هندی اسپایس گاردن باتومی به عنوان یکی از برترین رستوران های حلال باتومی در بین مسلمانان و البته مهمانان دیگر رستوران، شناخته گردد. علاوه بر این منوی غذایی رنگارنگ و متنوع، انواع غذاهای گیاهی و وگان نیز در صورت درخواست برای مهمانان سرو می شوند. شما با مراجعه به این رستوران می توانید با پرداخت هزینه هایی ارزان، غذاهایی لذیذ را صرف نمایید و سفری

دل انگیز را در این شهر تجربه نمایید.

رستوران هندی اسپایس گاردن باتومی از بین آنالیز های 73 مهمان و کاربر، امتیاز 3.5 از 5 را به صورت کلی به خدمات خود اختصاص داده است که این امتیاز سطح کیفیت خوب خدمات ارائه شده در این رستوران را نشان می دهد. به صورت تخصصی تر امتیازی که مهمانان رستوران هندی اسپایس گاردن باتومی برای کیفیت غذا اختصاص داده اند، امتیاز 4.5 از 5، امتیازی که برای سرویس دهی در نظر گرفته شده است امتیاز 4.5 از 5 و امتیازی که برای ارزش در برابر قیمت ارائه داده شده است، امتیاز 3 از 5 امتیاز می باشد.

شماره تماس با رستوران : 596 12 50 50 995+

رستوران استانبول؛ Istanbul Restaurant

رستوران استانبول سومین رستوران از بین برترین رستوران های حلال باتومی است که در این فهرست قصد داریم آن را به شما معرفی نماییم. این رستوران، همانطور که از نامش پیداست یکی از برترین مکان ها برای تجربه طعم های لذیذ و به یاد ماندنی غذاهای ترکیه ای و استانبولی می باشد. رستوران استانبول نه تنها غذاهای حلال ترکی را برای مهمانان خود سرو می نماید، بلکه می توانید در آن از انواع غذاهای بین المللی، گریل شده، عربی و غربی نیز لذت ببرید و تجربه سفر خود به شهر باتومی را خاص تر از هر زمان دیگری نمایید.

کارکنان رستوران استانبول به صورت حرفه ای آموزش دیده هستند و بسیاری از آن ها به زبان های انگلیسی، عربی، گرجی و روسی مسلط می باشند؛ بنابراین برای برقراری ارتباط با کارکنان رستوران مسئله ای نخواهید داشت. بعلاوه منوهای این رستوران نیز به زبان های ترکی و گرجی نوشته شده اند و می توانید غذاهای مختلف و اصیل ترکی را نیز در این مکان میل کنید. صبحانه های رستوران استانبول بسیار پر هوادار هستند و می توانید غذاهای گیاهی و قهوه های اصیل ترکی را به برترین شکل در آن صرف کنید. این رستوران به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به روی مهمانان باز است و در صورتی که علاقه مند به کشیدن قلیان باشید، می توانید در محوطه بیرونی این رستوران بنشینید.

طبق 44 آنالیز صورت گرفته به وسیله مهمانانی که تجربه صرف غذا در این رستوران را داشته اند، امتیاز 3.5 از 5 به کیفیت غذاها و خدمات کلی رستوران استانبول ارائه شده است. بعلاوه به صورت تخصصی تر امتیاز 4 از 5 برای کیفیت غذاها و نوشیدنی ها، امتیاز 3.5 از 5 برای خدمات دهی و سرویس دهی در رستوران و امتیاز 4 از 5 به جهت ارزش در برابر قیمت، به وسیله مهمانان ارائه شده است.

شماره تماس با رستوران : 558 07 72 72 995+

رستوران باراکا؛ Baraka Restaurant

رستوران باراکا، آخرین رستوران در فهرست برترین رستوران های حلال باتومی است که به معرفی آن می پردازیم، این رستوران نیز از با کیفیت ترین رستوران های حلال در شهر باتومی به شمار می رود که از کادر حرفه ای و پرسنل آموزش دیده تشکیل شده است. مهمانانی که تجربه صرف غذا در این رستوران را داشته اند، به طور کلی از کیفیت غذاها و خدمات ارائه شده راضی بوده و آن را جزو برترین رستوران های ترکی در شهر باتومی می دانند.

رستوران باراکا، یک رستوران بزرگ است که ظاهری مانند یک غذاخوری دارد و در منطقه چاوچاوادزه، یکی از قسمت های اصلی باتومی واقع شده است. قرارگیری در یک موقعیت مکانی شلوغ و پر جنب و جوش در شهر باعث شده تا این رستوران، همه روزه مهمانان بسیاری را به خود ببیند و کیفیت خوب غذا و قیمت مناسبی را به مهمانان خود ارائه دهد. بعلاوه، می توانید انتظار داشته باشید که مواد غذایی در این رستوران تازه هستند. کارکنان رستوران باراکا، به برترین شکل سرویس دهی را انجام می دهند و با یونیفرم های مخصوص خود، به مهمانان خوش آمد می گویند. در صورتی که به زبان گرجی مسلط نیستید، خوب است بدانید که بعضی از کارکنان به زبان انگلیسی مسلط هستند و می توانید به راحتی سفارش های خود را به آن ها ارائه دهید.

انواع غذاهایی که می توانید در این رستوران میل کنید، غذاهای خاورمیانه ای، ترکی و گیاهی می باشند که با مواد غذایی تازه تهیه شده اند. رستوران باراکا از ساعت 07:00 صبح تا 02:00 بعد از ظهر به روی مهمانان باز است و بر اساس آنالیز های صورت گرفته به وسیله 45 مهمانان، امتیاز اختصاص داده شده به خدمات و امکانات آن، 4 از 5 می باشد؛ به طور اختصاصی برای کیفیت غذا امتیاز 4.5 از 5، برای سرویس دهی امتیاز 4.5 از5 و برای ارزش در برابر قیمت نیز امتیاز 4 از 5 برای این رستوران اختصاص داده شده است.

شماره تماس با رستوران : 422 27 01 00 995+

  • برترین رستوران های حلال باتومی کدامند؟

در صورتی که قصد سفر به کشور گرجستان و شهر باتومی را دارید خوب است بدانید که برترین رستوران های حلال در شهر باتومی عبارت اند از :

  1. رستوران کاراباک باتومی
  2. رستوران هندی اسپایس گاردن باتومی
  3. رستوران استانبول
  4. رستوران باراکا
  • آیا رستوران حلال در شهر باتومی گرجستان وجود دارد؟

بله، رستوران های متعددی در سراسر شهر باتومی قرار دارند که غذاهای حلال را در برترین کیفیت سرو می نمایند، از جمله این رستوران ها می توان به رستوران کاراباک باتومی و رستوران هندی اسپایس گاردن باتومی اشاره نمود.

  • چه غذاهایی در رستوران های حلال باتومی سرو می شوند؟

غذاهایی که در رستوران های حلال باتومی سرو می شوند معمولاً از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و می توانید از طیف بسیاری از غذاها مانند غذاهای ترکی، گیاهی، بین المللی، خاورمیانه ای، غربی و رژیمی را در این رستوران ها میل کنید.

نتیجه گیری

در اینجا با بعضی از برترین رستوران های حلال باتومی آشنا شدیم، شما می توانید با سفر به کشور گرجستان در این رستوران ها برترین و لذیذترین غذاهای حلال را میل کنید و نگرانی بابت غذا در سفر خود نداشته باشید. بعلاوه، در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاع در خصوص امکانات رفاهی و انواع رستوران های سایر شهرهای جهان دارید، این امکان را خواهید داشت تا با مراجعه به قسمت مربوطه در سایت خبرنگاران ، تمامی اطلاعات مورد احتیاج خود را به دست آورید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2197

به "سفارش غذای حلال تمام کشورها در برترین رستوران های باتومی (تور ارزان گرجستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارش غذای حلال تمام کشورها در برترین رستوران های باتومی (تور ارزان گرجستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید