سریال رمضانی شبکه یک گام بعدی کارگردان افرا

به گزارش مسافرت رو، خبرگزاری خبرنگاران- کارگردان سریال افرا گفت: پیغام های پر محبت خانواده شهدای محیط بان نشان داد در افرا جهت را درست رفته ایم.

سریال رمضانی شبکه یک گام بعدی کارگردان افرا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای بهرنگ توفیقی درباره چرایی ساخت سریال افرا گفت: مسئله محیط زیست همیشه دغدغه شخصی من بوده است. وقتی طرح افرا به من پیشنهاد شد آن را با اشتیاق پذیرفتم، چون حرف های مهمی در دل خود دارد.

وی اضافه کرد: افرا تنها بخشی از دغدغه ها و ایثار جامعه مظلوم محیط بانان را به تصویر می کشد. قشر زحمت کشی که کمتر از آن ها گفته شده و باید خیلی بیشتر از این ها به آن ها توجه گردد.

آقای توفیقی گفت: در مرحله نگارش فیلمنامه پژوهش های زیادی انجام شد و بسیاری از بخش های قصه مستند است.

وی درباره بازخورد هایی که از مخاطبان گرفته اضافه کرد: چیزی که بیش از همه من را مسرور کرد پیغام های پر از محبت خانواده شهدای محیط بان بود.

وی درباره ادامه دارد بودن یا نبودن افرا گفت: درباره این قشر و مسئله محیط زیست نباید به یک کار اکتفا کرد و تا زمانی که شرایط فراهم باشد در این باره حرف خواهیم زد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، این کارگردان درباره کار بعدی خود اضافه کرد: بعد از افرا به سراغ سریال رمضانی شبکه یک خواهم رفت. یک ملودرام اجتماعی که به قلم سعید نعمت الله نوشته شده و مسائل ارزشمندی را به تصویر می کشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1882

به "سریال رمضانی شبکه یک گام بعدی کارگردان افرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال رمضانی شبکه یک گام بعدی کارگردان افرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید