رادیو نمایش این هفته چه سریال هایی پخش می نماید؟

به گزارش مسافرت رو، تهران (پانا) - در هفته پیش رو ، پنج سریال جدید از شبکه رادیویی نمایش پخش می گردد.

رادیو نمایش این هفته چه سریال هایی پخش می نماید؟

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، از چهارم بهمن ماه ، پخش سریال های درآغوش زندگی،خط شکن،خاطره تلخو مرزپرگهر از رادیو نمایش شروع می گردد و سریال رادیویی ساختمان شهروند نیز از روز یک شنبه به روی آنتن شبکه رادیو نمایش می رود.

در آغوش زندگی سریالی اجتماعی با موضوع سلامت است که از روز شنبه چهارم بهمن ماه ، ساعت 6:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می گردد و ساعت 21:45 دقیقه نیز به روی آنتن رادیو سلامت نیز می رود.

داستان این سریال درباره فردی است که به دلیل خیانت درامانت و تصادف با ماشین مشتری تعمیرگاهی که در آن کار می نماید راهی زندان می گردد و همسرش کوشش دارد تا او را آزاد کند.

مهرداد مهماندوست کارگردان، مرضیه بامیری نویسنده، مهدی نمینی مقدم تهیه نماینده، علی حاجی نوروزی صدابردار، نرگس موسی پور افکتور و فریبا طاهری ، مینو جبارزاده، بهناز بستان دوست، رضا عمرانی، بهادر ابراهیمی و احمد لشینی بازیگران این سریال رادیویی هستند.

سریال رادیویی خط شکن نیز از روز شنبه ساعت 8:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می گردد که به زندگی شهید مهدی زین الدین می پردازد.

این سریال رادیویی به تهیه نمایندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی ایوب آقاخانی ، نویسندگی عباس اقسامی، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی احمد هاشمی، محمدرضا قلمبر، سیما خوش چشم، علی میلانی، مهدی نمینی مقدم، احمد گنجی، امین بختیاری، محمد شریفی مقدم، شهریار حمزیان و شمسی صادقی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو فراوری شده است.

بر اساس این گزارش ، سریال رادیویی خاطره تلخ نیز از چهارم بهمن ماه ،از رادیو نمایش پخش می گردد.این مجموعه رادیویی را مجید حیدری نوشته است که به مسائل فضای مجازی می پردازد.

داستان این سریال رادیویی درباره خانواده ای است که عکس های خصوصی شان در فضای مجازی مورد سواستفاده قرار می گیرد و در کوششند تا با یاری نیروی انتظامی این مشکل را حل نمایند.

خاطره تلخ به نویسندگی مجید حیدری، تهیه نمایندگی اشرف السادات اشرف نژاد،کارگردانی مهرداد عشقیان، صدابرداری علی حاجی نوروزی ،افکتوری محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی مینوجبارزاده، ماندانا محسنی،ماندانا اصلانی،احمد لشینی، محمد آقا محمدی،حمید هدایتی،بهرام سروری نژاد، محمد رضاعلی و امیر زنده دلان از روز شنبه چهارم بهمن ماه،ساعت 10 صبح به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

مرزپرگهر عنوان سریال دیگری است که روز شنبه ساعت 23:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می گردد و موضوعی تاریخی دارد . این سریال علاوه بر رادیو نمایش ، ساعت 22:30 از رادیو ایران نیز پخش می گردد.

نوژن بالکانی نویسنده این سریال رادیویی است و نورالدین جوادیان کارگردانی آن را بر عهده دارد.

داستان سریال مرز پرگهر از زمانی شروع می گردد که ایران قدیم آشفته در میان فقر، قحطی و میزبان ناخواسته نیروهای متفقین است و گل گلاب دوست روح الله خالقی با دیدن تحقیر یک ایرانی توسط سرباز اجنبی سرود ای ایران را می سراید و با همکاری دوست و همکار دیرینه اش روح الله خالقی که آهنگساز معروف ایرانی است به ساخت این ترانه می پردازد و در پی آن اتفاقاتی می افتد که خواهید شنید.

این سریال رادیویی با هنرمندی احمدگنجی، حمید یزدانی، شمسی صادقی، ماندانا محسنی، ناهید مسلمی، شیرین سپه راد، مهرداد عشقیان، محمد آقا محمدی، کامیار محبی، عباس توفیقی، کرامت رودساز، محمد رضا علی ، افکتوری محمدرضا قبادی فر و صدابرداری حیدر صفدری به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو فراوری شده است.

و سریال رادیویی ساختمان شهروند نیز از روز یک شنبه به روی آنتن رادیو نمایش و رادیو تهران می رود.

نمایش رادیویی ساختمان شهروند که روح الله نوری نویسنده آن است در شش قسمت اپیزودی است که موضوع آن قانون گرایی و انضباط اجتماعی است.

این سریال رادیویی به کارگردانی رضا عمرانی، تهیه نمایندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی بهناز بستان دوست، محمد رضا علی، شمسی صادقی، بهادر ابراهیمی، معصومه عزیز محمدی، مهرداد مهماندوست، محمد آقا محمدی، سعید سلطانی احمد لشینی از روز یک شنبه پنجم بهمن ماه ساعت 11:00 بامداد از رادیو نمایش پخش می گردد و ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو تهران می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1520

به "رادیو نمایش این هفته چه سریال هایی پخش می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو نمایش این هفته چه سریال هایی پخش می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید