دیدار باکویت برای هر دوتیم مهم است، ویروس به جان بازیکنانم افتاده

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، کرانچار در مورد بازی روز آدینه تیم فوتبال امید برابر کویت گفت: ما در مسابقه اول برابر تاجیکستان نتیجه خوبی به دست نیاوردیم و به همین دلیل در دو بازی باقیمانده باید به دنبال پیروزی مقابل کویت و قطر باشیم.

دیدار باکویت برای هر دوتیم مهم است، ویروس به جان بازیکنانم افتاده

سرمربی تیم ملی فوتبال امید افزود: کویت کشوری است که تجربه تعلیق را داشته و بعد از آن تیم المپیک شان اولین بازی را مقابل ما انجام می دهد. طبیعتا انگیزه های زیاد و متفاوتی دارند همچنین به دنبال کسب نتیجه مناسب مقابل ما هستند. از سوی دیگر نتیجه دریافت برای ما هم مهم شده و به همین دلیل این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد.

کرانچار در مورد غیبت تعدادی از بازیکنانش در این بازی گفت: خدابنده لو به دلیل مصدومیت در این سفر حضور ندارد. رزاق پور هم به دلیل گزیدگی یک حشره متاسفانه از ناحیه مچ پا دچار مشکل شد و فعلا نمی تواند بازی کند. تعدادی از بازیکنان ما هم دچار یک ویروس مشابه هستند مثل مسلمی پور ، مهدی خانی و ساکی. طبیعتا دچار محدودیت هایی هستیم اما جایگزین های لازم را در اختیار داریم. به دنبال ارائه یک بازی خوب و البته کسب نتیجه مناسب در هر دو مسابقه پیش رو خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 192

به "دیدار باکویت برای هر دوتیم مهم است، ویروس به جان بازیکنانم افتاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار باکویت برای هر دوتیم مهم است، ویروس به جان بازیکنانم افتاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید