دولت با تسریع در اجرای مصوباتش، کام تلخ مردم سیل زده را شیرین کند

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: امیدوارم دولت نیز با جبران خسارات وارده به ویژه در بخش کشاورزی در منطقه ها سیل زده، بخشی از مسائل را بکاهد تا حاصل دسترنج کشاورزان هرمزگانی اینچنین سبب خسارت به زندگی شان نشود.

دولت با تسریع در اجرای مصوباتش، کام تلخ مردم سیل زده را شیرین کند

محمد آشوری در حاشیه بازدید از منطقه ها سیل زده بخش تخت و شمیل بندرعباس، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هرمزگان طی سال های گذشته در معرض خشکسالی بوده و سال جاری تا مرز خالی شدن آب سدها هم پیش رفت که احتیاج شدید به بارش برای گذر از این شرایط بحرانی ضروری بود که با لطف پرورگار نعمت آسمانی باران نیز هرمزگان را فرا گرفت و خوشخبتانه شاهد عبور موقتی از این تنش آبی هستیم.

وی با بیان اینکه گرچه بارندگی اخیر خسارات فروانی به زیرساخت های تأسیساتی و بخش کشاورزی هرمزگان وارد کرد، افزود: در بازدیدی که با حضور استاندار هرمزگان انجام شد از نزدیک مسائل خسارات وارده به بخش کشاورزی در بخش های تخت و شمیل با حضور بعضی از مدیران دستگاه های اجرایی آنالیز شد و امیدوارم هر چه سریعتر با تصمیمات فوری بتوانیم کام تلخ مردم سیل زده را شیرین کنیم.

آشوری با تقدیر از رسیدگی رئیس جمهور و دولتمردان به شرایط استان های سیل زده و بازدید وزرا از منطقه ها آسیب دیده، بیان کرد: امیدوارم دولت نیز با جبران خسارات وارده به ویژه در بخش کشاورزی در منطقه ها سیل زده، بخشی از مسائل را بکاهد تا حاصل دسترنج کشاورزان هرمزگانی اینچنین سبب خسارت به زندگی شان نشود.

وی با بیان اینکه مجلس در این مبحث تمام قد پشتیبان دولت بوده و هرجا احتیاج به یاری فکری و قانونی باشد همراه دولت خواهیم بود، افزود: در این شرایط باید مدام جهت اجرای مصوبات و بعلاوه بازسازی تاسیسات زیرساختی را پیگیری و در فرایند اتمام آن تسریع ببخشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2040

به "دولت با تسریع در اجرای مصوباتش، کام تلخ مردم سیل زده را شیرین کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت با تسریع در اجرای مصوباتش، کام تلخ مردم سیل زده را شیرین کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید