دوشنبه؛ سفر اعضای کمیسیون انرژی به مناطق نفت خیز جنوب

به گزارش مسافرت رو، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به شهرهای آبادان و خرمشهر اطلاع داد.

دوشنبه؛ سفر اعضای کمیسیون انرژی به مناطق نفت خیز جنوب

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

اسدالله قره خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، از سفر اعضای این کمیسیون به شهرهای آبادان و خرمشهر اطلاع داد و گفت: این سفر روز دوشنبه (4 اردیبهشت) انجام می گردد.

وی توضیح داد: سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس در راستای سفرهای دوره ای این کمیسیون به منظور آنالیز شرایط میادین نفتی، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها با توجه به بُعد نظارتی نمایندگان انجام می گردد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس درباره برنامه های سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس به آبادان و خرمشهر، گفت: بازدید از پتروشیمی افرایندان، پالایشگاه و پتروشیمی آبادان، میادین نفتی و گازی پتروشیمی ماهشهر و میدان دارخوین و غرب کارون از جمله برنامه های سفر یک روزه اعضای کمیسیون به شهرهای آبادن و خرمشهر است.

قره خانی با بیان اینکه بازدید از پروژه ها و فرایند پیشرفت طرح ها از جمله مهمترین محورهای سفر اعضای کمیسیون انرژی به استان خوزستان است، گفت: قرار است از سفر و بازدید از تأسیسات، گزارشی تهیه و در صحن کمیسیون قرائت گردد.

پیش از این اسدالله قره خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به خبرنگاران اطلاع داده بود که براساس برنامه ریزی های اجرا شده، قرار است اعضای کمیسیون انرژی مجلس تا پیش از شروع ماه رمضان به خوزستان و عسلویه سفر نموده و از پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و فازهای پارس جنوبی بازدید نمایند.

همچنین قرار است اعضای کمیسیون انرژی مجلس در ماه رمضان از تأسیسات، پتروشیمی ها و پالایشگاه های اطراف تهران بازدید نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 843

به "دوشنبه؛ سفر اعضای کمیسیون انرژی به مناطق نفت خیز جنوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوشنبه؛ سفر اعضای کمیسیون انرژی به مناطق نفت خیز جنوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید