دوربین منحصر به فرد گوشی ریلمی GT2 Pro

به گزارش مسافرت رو، پیش بینی می شود که گوشی GT2 Pro با مشخصاتی متفاوت از گذشته، به ویژه در مجموعه دوربین، ارائه شود.

دوربین منحصر به فرد گوشی ریلمی GT2 Pro

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود گوشی های Realme GT2 و GT2 Pro در 4 ژانویه (14 دی ماه) در بازار چین معرفی شوند. این برند به طور مداوم جزئیات جدیدی را در مورد گوشی GT2 Pro که شاخص ترین گوشی پرچمدار این شرکت خواهد بود، منتشر می کند. امروز این شرکت جزئیات مجموعه دوربین سه گانه GT2 Pro را اعلام کرد.

لیست وبسایت گواهی TENAA در مورد Realme GT2 Pro نشان داد که این گوشی به یک دوربین سه گانه شامل دو لنز 50 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. پوستری که این برند امروز منتشر کرد نشان می دهد که GT2 Pro با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 مجهز به OIS ارائه خواهد شد. به این ترتیب گوشی GT2 Pro اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که با پشتیبانی OIS وارد بازار می شود.

به نظر می رسد که دومین دوربین 50 مگاپیکسلی موجود در مجموعه دوربین GT2 Pro، برای اولین بار در میان دوربین های گوشی های هوشمند، میدان دید 150 درجه ای را ارائه می دهد. همانطور که شرکت ریلمی قبلا عنوان کرده بود، GT2 Pro اولین گوشی جهان خواهد بود که دارای قابلیت Fisheye است و می تواند عمق میدان بسیار وسیعی را برای عکاسی خلاقانه ایجاد می کند.

دوربین 2 مگاپیکسلی که از نوع میکروسکوپی خواهد بود، سومین دوربین از مجموعه سه گانه دوربین GT2 Pro است. به نظر می رسد این دوربین مشابه دوربین میکروسکوپی 3 مگاپیکسلی باشد که در گوشی Find X3 Pro در دسترس قرار گرفته است. میکرولنز موجود در گوشی Find X3 Pro به کاربران این امکان را می دهد تا از اشیایی که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند، عکس بگیرند. این لنز فاصله کانونی حدود 3 میلی متر و بزرگنمایی 30 برابر را ارائه می دهد.

به گفته Digital Chat Station، لنز میکروسکوپ Realme GT2 Pro عمق میدان را 4 برابر و فاصله جسم را تقریبا 2 برابر ارتقا داده است. این افشاگر اضافه کرد که با این دوربین می توان محتوای سطح پوست و آب را مشاهده کرد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2063

به "دوربین منحصر به فرد گوشی ریلمی GT2 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین منحصر به فرد گوشی ریلمی GT2 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید