در چین کجا می توانیم پاندا ببینیم؟

به گزارش مسافرت رو، دیدن پاندا در چین

یکی از جاذبه های دیدنی و توریستی کشور چین که بسیار هم هوادار دارد، پانداها هستند. پاندا یکی از بامزه ترین حیوانات و خرس ها بر روی زمین هستند که هم اکنون در معرض خطر انقراض قرار گرفته اند. برای دیدن پاندا در چین یاغ وحش ها، طبیعت ها و مناطق حفاظت شده جنگلی متعددی در نظر گرفته اند. اگر با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید می توانید مکان هایی را که می توانید به دیدن پاندا در چین بروید، بشناسید.

در چین کجا می توانیم پاندا ببینیم؟

البته تمام توریستان امروزه می دانند که این خرس ها و پانداهای غول پیکر را در چنگدو، زادگاه پانداهای غول پیکر زندگی می توان پیدا نمود. در مجموع چهار منطقه حفاظت شده در چنگدو برای دیدن پاندا در چین وجود دارد. در این مطلب هر یک از این چهار منطقه حفاظت شده پانداها را معرفی می کنیم تا اگر تصمیم گرفتید به تماشای این حیوان دوست داشتنی در طبیعت و محل زندگی واقعی اش بروید، بتوانید از میان این 4 طبیعت یکی را انتخاب کنید. همچنین در تمام باغ وحش های پکن و شانگهای نیز می توانید به دیدن پاندا در چین بروید.

مرکز مراقبت از پانداهای غول پیکر چنگدو | Chengdu Giant Panda Breeding Center

با سفر به این منطقه می توانید به دیدن پاندا در چین بروید. اینجا پانداهای بسیاری را در کنار یکدیگر خواهید دید. به شما به عنوان توریست و عاشق پاندا اجازه داده می گردد تا از نزدیک این حیوان سیاه و سفید بانمک را ببینید. برای دیدن پاندا در چین این مرکز نگهداری پانداها، بسیار مشهور بوده و حتی به توریستان اجازه می دهد تا پانداها را در آغوش بگیرند.

تعداد پانداهای این مرکز حدود 50 پاندای غول پیکر است و زمان پیشنهادی برای برنامه ریزی بازدید از مرکز مراقبت از پانداهای غول پیکر چنگدو نصف روز است. از جمله فعالیت هایی که به عنوان بازدید نماینده و توریست در این مرکز می توانید داشته باشید، دیدن پانداها، به خصوص بچه پانداها و تماشای فیلم های گرفته شده و مستند از عظیم کردن این بچه پانداهاست. این طبیعت و مرکز برای توریستانی که می خواهید به دیدن پاندا در چین بروند و زمان کمی هم در تور چین دارند، بسیار مناسب است.

  • آدرس: حاشیه شهر چنگدو که با ماشین و از مرکز شهر، حدود 40 دقیقه رانندگی خواهید داشت.

پایگاه پاندا دوجیانجیان | Dujiangyan Panda Base

اگر به دنبال دیددن پاندا در چین و البته شرکت در فعالیت های جذاب در این مورد هستید و نمی خواهید تنها از دور این حیوانات بامزه را ببینید، به شما پایگاه پاندا دوجیانجیان را پیشنهاد می دهیم. این مرکز 20 پاندا داشته و برای بازدید از طبیعت این مجموعه و بودن با پانداها بهتر است که یک روز کامل زمان بگذارید. می توانید پانداها را در یک روز از زندگیشان تماشا کنید و حتی در برنامه های مراقبتی از آن ها شرکت کنید. این مرکز برای توریستانی که می خواهند تجربه واقعی بودن و مراقبت از پانداها را داشته باشند، مناسب است.

در برنامه های مراقبتی می توانید پانداها را حمام کنید، برای آن ها غذا تهیه کنید و حتی به پانداها غذا بدهید.

  • آدرس: موقعیت دوجیانجیان که در 67 کیلومتری شهر چنگدو قرار گرفته است.

مرکز پاندا وولونگ | Wolong Panda Center

تجربه زندگی و دیدن پاندا در چین را در این مرکز خواهید داشت. اگر علاقه ای شدید به این حیوان دوست داشتنی دارید و می خواهید که بیشتر خود را درگیر مراقبت و زندگی این نژاد از خرس ها نمایید، پیشنهاد می دهیم به مرکز پاندای وولونگ بروید. تعداد پانداهایی که در این مرکز خواهید دید، 30 پاندا هستند. طبعا برای سفر و دیدن پاندا در چین و در این مرکز، بایستی حداقل 2 روز زمان بگذارید. بیشتر توریستانی که به این مرکز پاندا می آیند، داوطلبانه در برنامه های مراقبتی از پانداها شرکت می نمایند و البته پانداها را در طبیعت و زیستگاه اصلی این حیوان می بینند.

منطقه حفاظت شده طبیعت ملی وولونگ به عنوان زیستگاه اصلی تمام پانداهای جهان شناخته می گردد.

  • آدرس: در 121 کیلومتری غرب چنگدو، منطقه جنوب غربی استان ونچوان (Wenchuan)

مرکز پانداهای غول پیکر بیفنگژیا | Bifengxia Giant Panda Base

منطقه ای با 20 پاندای غول پیکر است که درون طبیعت و حیات وحش چین قرار گرفته است. برای دیدن پاندا در چین این مرکز را پیشنهاد می دهیم. هر چند که باید 2 روز را در این برنامه سپری کنید. این مرکز نیز موقعیت خوبی را در طبیعت و حیات وحش چین برای توریستان و البته پانداها فراهم کرده است. به این معنی که بیشتر به درون طبیعت قدم گذاشته اید و البته با توریستان کمتری هم روبرو خواهید بود. فرصت مراقبت و گذراند 2 روز از سفر را با پانداها در مرکز پانداهای غول پیکر بیفنگژیا خواهید داشت. این برنامه را می بایست از جمله برنامه های سخت سفری در رابطه با طبیعت و حیات وحش پانداها دانست.

  • آدرس: شهر یاآن (Yaan City)، در 150 کیلومتری جنوب غربی چنگدو

منبع: chinahighlights.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1044

به "در چین کجا می توانیم پاندا ببینیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "در چین کجا می توانیم پاندا ببینیم؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در چین کجا می توانیم پاندا ببینیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید