خودروسازان نگران تأمین قطعات هستند

به گزارش مسافرت رو، رئیس سازمان استاندارد از نگرانی خودروسازها برای تامین قطعات اطلاع داد و اضافه نمود: نگرانی خودروسازها این است که با توجه به تحریم ها نتوانند بسیاری از قطعاتشان را تامین نمایند به همین جهت باید فکری برای حل این مشکل صورت گیرد.

خودروسازان نگران تأمین قطعات هستند

به گزارش خبرنگاران، نیره فیروزبخت امروز چهارشنبه هفتم آذرماه در حاشیه هشتمین همایش استاندارد و کیفیت که در موسسه علوم دامی کرج برگزار گردید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بدون شک برگزاری چنین همایش هایی نقش به سزایی در ایجاد انگیزه رقابت بین صاحبان واحدهای فراوریی، صنعتی و خدماتی دارد و در نهایت باعث ارتقای کیفیت کالاهای داخلی می گردد. همه واحدهای فراوریی نمونه، همکاران آزمایشگاهی، بازرسی و مدیران کنترل کیفیت از سراسر کشور در این همایش شرکت و بهترین آنها برگزیده می شوند.

این مسئول با بیان اینکه این همایش در سایر استان های کشور هم برگزار می گردد، شرح داد: همایش استاندارد و کیفیت تنها مختص البرز نیست و دیگر استان ها نیز با برگزاری این همایش از واحدهای فراوریی نمونه خود تقدیر می نمایند.

وی با اشاره به نحوه انتخاب برگزیده های این همایش اعلام کرد: محصولات فراورینمایندگانی که در این همایش شرکت نموده اند جمع آوری و در آزمایشگاه های معتبر مورد آزمایش قرار می گیرد. اگر در نمونه های آزمایش شده مغایرتی با استانداردها و فاکتورهای اعلام شده وجود نداشته باشد آن کالا و محصول برتر خواهد شد.

فیروز بخت در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به استانداردهای معین شده برای آنالیز کیفیت خودروها گفت: 85 فاکتور در سنجش استاندارد خودروها وجود دارد که از یکم دی ماه مجدداً آنالیز این فاکتورها در خودروهایی که فراوری می شوند شروع می گردد. فعلاً برای سخت تر کردن استاندارد خودروها گزینه جدیدی را مطرح ننموده ایم و همان 85 فاکتور قبلی در استاندارد خودروها رصد می گردد.

این مسئول گفت: شاخص های فعلی برای استانداردهای خودرو مورد قبول است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 160

به "خودروسازان نگران تأمین قطعات هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروسازان نگران تأمین قطعات هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید