خبرنگاران 27 کیلومتر راه روستایی خاکی در ازنا وجود دارد

به گزارش مسافرت رو، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار ازنا گفت: 27 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان وجود دارد که سال آینده تمام این محورها آسفالت می گردد.

خبرنگاران 27 کیلومتر راه روستایی خاکی در ازنا وجود دارد

حشمت الله بهمنی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای بخش پاچه لک شهرستان ازنا در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در ازنا اضافه نمود: در شهرستان ازنا فقط 27 کیلومتر راه روستایی خاکی وجود دارد که این محور 27 کیلومتری در دست اقدام سه روستای ازنا را به هم متصل می نماید.

وی گفت: با پیگیری نماینده شهرستان دورود و ازنا با مشارکت بنیاد برکت ساخت 9 کیلو متر راستا دسترسی روستای قاضی اباد به کندر در دست اقدام است.

وی توضیح داد: مشکل آب شرب روستاها این راستا با حفر یک حلقه چاه و مابقی نیز با استفاده از آب سد کمندان تامین خواهد شد.

فرماندار ازنا بیان نمود: در شهرستان ازنا بسیاری از روستاهای عظیم نیازمند بازبینی طرح هادی هستند و در این خصوص برنامه ریزی لازم اجرا شده است.

بهمنی با تاکید بر حل مسائل روستای گردشگری دره تخت اضافه نمود: سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج استان به این روستا سفر می نمایند ولی امکانات رفاهی مناسبی در آنجا وجود ندارد که پیگیری ها لازم برای ایجاد مجتمع های رفاهی مناسب با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است.

وی توضیح داد: شغل بیشتر مردم روستاهای ازنا کشاورزی است و اگر چه در این دولت اقدامات خوبی اجرا شده اما هم اکنون دو پروژه عظیم آبیاری نوین به مساحت هزار هکتار در دست اقدام است.

فرماندار ازنا اضافه نمود: تامین نهاده های دامی در روستاها بخش مهمی از گلایه مندی و مطالبه مردم این روستاها است که در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ شد و بنا داریم این خدمت را به صورت پایدار برای روستاها تثبیت کنیم.

وی با بیان اینکه تنها سه روستای ازنا گاز شهری ندارند، گفت: گاز رسانی به این سه روستا در دست اقدام است و ما بزودی جشن شهرستان پاک را در ازنا جشن می گیریم و شاید اولین شهرستانی باشیم که بزودی همه روستاهایمان گاز رسانی می گردد.

ازنا در 140کیلومتری شرق لرستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1522

به "خبرنگاران 27 کیلومتر راه روستایی خاکی در ازنا وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 27 کیلومتر راه روستایی خاکی در ازنا وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید