خبرنگاران رانندگان 221 دستگاه خودرو در جاده های خراسان رضوی جریمه شدند

به گزارش مسافرت رو، مشهد- خبرنگاران- سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: رانندگان 221 دستگاه خودرو طی 24 ساعت گذشته در جریان طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی کرونایی، در جاده های استان جریمه شدند.

خبرنگاران رانندگان 221 دستگاه خودرو در جاده های خراسان رضوی جریمه شدند

سرهنگ حسین میش مست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به نارنجی بودن شرایط شهرهای درگیر کرونا در استان، جریمه پنج میلیون ریالی برای این خودروها اعمال شد.

وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت 837 دستگاه خودرو نیز از ورودی شهرها به مبدا برگشت داده شدند و برای رانندگان هزار و 98 دستگاه خودرو نیز پیامک تذکر ارسال شد.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته پنج فقره تصادف جرحی با 6 مجروح و سه فقره تصادف خسارتی در جاده های استان رخ داده است.

اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت 21 تا چهار بامداد روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری از اول آذر ماه در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی آغاز شده است.

استان 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی با گستره ای معادل هفت درصد مساحت کشور، 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که 6 هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 119 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید 19 طی 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 54 هزار و 693 تن رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1481

به "خبرنگاران رانندگان 221 دستگاه خودرو در جاده های خراسان رضوی جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رانندگان 221 دستگاه خودرو در جاده های خراسان رضوی جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید