خبرنگاران حضور بازیکنان پرسپولیس در کارگاه آموزش حقوقی

به گزارش مسافرت رو، تهران- خبرنگاران- تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار گردید که پیش از آن بازیکنان این تیم در کارگاه آموزش حقوقی شرکت نموده بودند.

خبرنگاران حضور بازیکنان پرسپولیس در کارگاه آموزش حقوقی

به گزارش خبرنگاران، تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت از ساعت 12 در استادیوم شهید کاظمی آغاز شد.

این تمرین، پس از حضور بازیکنان در جلسه ای با ایمان حسین پور، معاونت حقوقی باشگاه انجام شد. هدف از این جلسه، آشنا کردن بازیکنان با برخی مسوولیت های حقوقی بود که بازیکنان حرفه ای ممکن است در طول دوران فعالیت خود با آن روبرو شوند و عدم توجه به آن ها می تواند برای ایشان و تیم، پیامدهای انضباطی داشته باشد.

پس از این کارگاه آموزشی، تمرین سرخپوشان با بدنسازی در سالن آغاز شد که این بخش از کار حدود 30 دقیقه به طول انجامید. شهریار مغانلو هم از امروز تمرینات خود را با پرسپولیس، آغاز کرد. بازیکنان پس از این مرحله وارد زمین چمن شدند و به مدت 50 دقیقه روی پاسکاری های کوتاه، بلند، تحت فشار و فوتبال تمرینی در نیمی از زمین اقدام کردند. فوتبال تمرینی بین 2 تیم زرد و سبز بود که یحیی گل محمدی و کریم باقری نیز در آن حضور داشتند و کری خوانی هم بین 2 تیم بالا گرفته بود.

لازم به ذکر است؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا و پس فردا 2 جلسه تمرین دیگر خواهد داشت و بعد از آخرین تمرین راهی کرمان خواهند شد تا برای اولین بازی خود در فصل جاری جام حذفی کشور، یادواره آزادسازی خرمشهر، برابر مس نوین انجام بدهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1589

به "خبرنگاران حضور بازیکنان پرسپولیس در کارگاه آموزش حقوقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور بازیکنان پرسپولیس در کارگاه آموزش حقوقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید