توضیحات معاون استاندار هرمزگان پیرامون سفر مدیران استان به ایتالیا

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران/هرمزگان معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: سفر استاندار هرمزگان و مدیران استان به کشور ایتالیا با دعوت رسمی استاندار پولیا و در جهت توسعه روابط و جذب سرمایه گذار خارجی صورت گرفت.

توضیحات معاون استاندار هرمزگان پیرامون سفر مدیران استان به ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، علی رئوفی پیرامون سفر استاندار هرمزگان به همراه هیئتی از مدیران استان به کشور ایتالیا، عنوان نمود: این سفر به دعوت رسمی مائورو کونچاتوری سفیر ایتالیا در مهر ماه سال 95 در سفر به هرمزگان و همچنین استاندار پولیا در کشور ایتالیا صورت گرفت و از مهمترین اهداف این سفر عقد قرارداد خواهرخواندگی بین بندرعباس و بندر باری بوده است.

وی ادامه داد: دو استان هرمزگان و پولیا ظرفیت های مشترکی برای همکاری در زمینه های تجاری، حمل و نقل، کشاورزی، شیلات، صنایع دریامحور، گردشگری، انتقال تکنولوژی های نوین، تبادل علمی و دانشجو دارند.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اضافه نمود: جذب سرمایه گذار خارجی و به خصوص دعوت از سرمایه گذاران ایتالیا برای سرمایه گذاری در هرمزگان و انجام سرمایه گذاری شرکت ها در بخش های مختلف از دیگر اهداف مهم این سفر بوده است.

رئوفی با اشاره به هزینه های این سفر، توضیح داد: با توجه به حساسیت استاندار هرمزگان، تنها مشاور امور سرمایه گذاری و بین الملل استاندار هرمزگان از مجموعه استانداری، دکتر جادری را در این سفر همراهی کرد و سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان که در این سفر حضور داشته اند از مجموعه متبوع خود مجوز سفر را دریافت نموده و هزینه های آن را تامین نموده اند.

وی اعلام نمود: مدیران و فعالان بخش خصوصی که در این سفر حضور داشته اند نیز هزینه ها را شخصا تامین نموده اند.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه نیازمند تکنولوژی های جدید برای جذب سرمایه گذاری در هرمزگان هستیم، اضافه نمود: زمینه این کار با ایجاد و توسعه ارتباطات بین المللی و همکاری با کشورهای پیشرفته میسر می گردد.

رئوفی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در جهت توسعه سرمایه گذاری و ارتباطات خارجی در هرمزگان، اعلام کرد: استاندار هرمزگان تا کنون در این راستا سفرهایی از جمله به کشور عمان داشته و مقامات عالی رتبه، سرمایه گذاران و سفرای کشورهای سنگاپور، هند، افغانستان، اندونزی و روسیه نیز جهت افزایش تعاملات به هرمزگان سفر داشته اند.

وی پیرامون نطق یکی از نمایندگان محترم مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در مورد سفر مدیران استان به ایتالیا، اظهار کرد: نمایندگان مجلس حق نظارت بر مدیران و دستگاه های اجرایی را دارند.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اعلام کرد: پس از بازگشت استاندار هرمزگان و مدیران استان از سفر ایتالیا، نتایج این سفر تشریح می گردد و به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 699

به "توضیحات معاون استاندار هرمزگان پیرامون سفر مدیران استان به ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات معاون استاندار هرمزگان پیرامون سفر مدیران استان به ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید