تصمیم خطرناک پرسپولیس در جابجایی

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: پرسپولیس در کوشش است برای فصل آینده ستاره های نام آشنایی را به ترکیب اضافه کند. این تیم با توجه به خرید های.

تصمیم خطرناک پرسپولیس در جابجایی

به نسبت ناموفقی که در این فصل داشته به خوبی از اهمیت بازار مطلع است و در همین راستا مذاکراتی هم با چندین ستاره ملی پوش داشته است.

به گزارش خبرنگاران، همین روز ها شایعه قوی در رسانه ها مطرح شده که یحیی گل محمدی و تیمش با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی برای فصل آینده به توافق رسیده است. اگرچه درباره بیرانوند هنوز، اما و اگر هایی وجود دارد، ولی همین امروز یکی دو رسانه این موضوع را مطرح نموده اند که پرسپولیس با مرتضی پورعلی گنجی برای قراردادی 2 ساله به توافق رسیده است.

در خصوص کیفیت این بازیکنان تردیدی وجود ندارد و هر دو در زمره برترین ها در پست های مربوطه هستند با این حال مسئله ای که در این میان وجود دارد و پرسپولیسی ها زیاد به آن توجهی نشان نداده اند مسئله سربازی این دو بازیکن است. هم علیرضا بیرانوند و هم مرتضی پورعلی گنجی موعد رفتنشان به خدمت سربازی رسیده و معین نیست اگر به پرسپولیس برگردند بتوانند این تیم را در ادامه راستا همراهی نمایند. طبق قانون، بازیکنان ملی پوش تا انتها 30 سالگی از خدمت سربازی معاف هستند و بعد باید برای رفتن به سربازی اقدام نمایند. این بند برای علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی فعال شده و آن ها باید فکری در این باره نمایند. البته شاید بتوان با استناد به داستان تحصیل و مواردی دیگر سعی در برطرف و رجوع کردن این مورد داشت، ولی این موضوع هم تا اندکی می تواند معافیت آن ها را فراهم کند.

از این مورد گذشته حساسیت های موجود را هم نباید از یاد برد؛ به گزارش خبرنگاران، این روز ها همچنان طرفداران استقلال درباره به سربازی رفتن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند گلایه دارند و حسابی سازمان نظام وظیفه را زیر ذره بین برده اند. پس طبیعی است که با توجه به حساسیت های موجود نتوان چندان امیدی داشت که دو بازیکن مدنظر پرسپولیس به راحتی شانسی برای گریز از خدمت سربازی در صورت بازگشت به پرسپولیس به دست بیاورند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2146

به "تصمیم خطرناک پرسپولیس در جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم خطرناک پرسپولیس در جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید