تایلند 6 بالگرد نظامی از آمریکا خریداری می نماید

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: مقامات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) کردند که این کشور میخواهد طی قراردادی به ارزش 77 میلیون دلار، 6 بالگرد نظامی خود موسوم به لاکوتا را به ارتش تایلند تحویل دهد.

تایلند 6 بالگرد نظامی از آمریکا خریداری می نماید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز گذشته (آدینه) بیان کردند که این کشور میخواهد طی قراردادی به ارزش 77 میلیون دلار، 6 بالگرد نظامی خود موسوم به لاکوتا را به ارتش تایلند تحویل دهد.

آژانس همکاری امنیت دفاعی که مسئولیت فروش تسلیحات ارتش آمریکا در خارج از این کشور را بر عهده دارد، به کنگره آمریکا بیان کرد که دولت تایلند درخواست خرید بالگردهای نوع UH-72A را به این آژانس تحویل داده است.

بنا بر این گزارش، از بالگردهای لاکوتا معمولا در گارد ملی آمریکا و برای ماموریت های واکنش سریع و امنیت مرزی استفاده می گردد.

گفته می گردد که این قرارداد فروش بالگرد به ارتش تایلند می تواند زمینه را برای مبادلات تسلیحاتی بزرگتر این کشور فراهم کند.

این در حالی است که آمریکا تمرکز استراتژیک خود را بر روی منطقه آسیا و اقیانوس آرام معطوف نموده است و شرکت های فروش تسلیحات این کشور به دنبال استفاده از افزایش بودجه نظامی کشورهای آسیایی هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 385

به "تایلند 6 بالگرد نظامی از آمریکا خریداری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند 6 بالگرد نظامی از آمریکا خریداری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید