تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودی

به گزارش مسافرت رو، شرکت آئودی با سرمایه گذاری گسترده در بخش خودروهای نوین در آینده ای نزدیک اتومبیل الکتریکی فراوری می نماید.

تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودی

به گزارش خبرنگار ، آئودی سال گذشته در نمایشگاه خودروی جنوا تصاویری از طرح مفهومی اتومبیل پرنده خود را منتشر کرد و از فراوری این نوع از وسایل نقلیه در آینده ای نزدیک اطلاع داد. با وجود اینکه 1 سال از شروع پروژه مشترک آئودی و ایرباس برای فراوری خودروی پرنده می گذرد ولی این هنوز معین نیست این اتومبیل پرنده چه زمانی فراوری خواهد شد.

پورشه رویای پرواز با خودرو را محقق می سازد

آئودی و ایرباس در پروژه مشترک خود دچار اختلاف نظر شدند و همین موضوع سبب توقف فرایند برنامه ریزی و فراوری خودروی پرنده شده است. یکی از مدیران ارشد آئودی در پاسخ به سوال در خصوص چگونگی وضعیت پروژه خودروی پرنده آئودی و ایرباس گفت: ما جهت طولانی را برای تحقق رویای آئودی در زمینه فراوری تاکسی های پرنده در پیش رو داریم. فراوری چنین اتومبیلی سخت های بسیار دارد و باید برای برطرف تمامی مسائل همکاری های گسترده ای صورت گیرد.

ابهام در زمان فراوری خودروی پرنده آئودی

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود خودروی Pop.Up Next آئودی از یک کابین سبک با ظرفیت دو نفر و باتری با توان 15 کیلووات ساعت که توان فراوری انرژی به اندازه 80 اسب بخار را دارد، تشکیل شده است. این اتومبیل عجیب تنها با یکبار شارژ باتری مسافتی به اندازه 130 کیلومتر را طی می نماید.

البته موارد بیان شده در خصوص حالتی است که کابر به خواهد از Pop.Up Next به عنوان خودرو برای حرکت روی زمین استفاده کند و در حالتی که اتومبیل به صورت بالگرد در بیاید میزان قدرت موتور متفاوت خواهد بود. تصاویر منتشر شده از کانسپت اتومبیل پرنده آئودی نشان می دهد تیغه های لازم برای پرواز به خودرو وصل شده و شرایط لازم برای پرواز را مهیا می سازند.

این تیغه ها در مجموع انرژی به اندازه 70 کیووات ساعت را فراوری می نمایند. Pop.Up Next قادر است با سرعت 120 کیومتر بر ساعت در آسمان پرواز کند. موتور خودروی پرنده آئودی در حالت پرواز انرژی به میزان 214 اسب بخار را فراوری می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 598

به "تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید