بوشهر میزبان نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی ایثار شد

به گزارش مسافرت رو، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر به خبرنگاران گفت: به همت اداره امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و همراهی و همکاری بنیاد شهید استان و انجمن هنرهای نمایشی اولین جشنواره تئاتر خیابانی ایثار، به صورت منطقه ای، اسفندماه در شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

بوشهر میزبان نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی ایثار شد

جهانشیر یاراحمدی درباره منطقه ای بودن این جشنواره بیان نمود: محدوده مناطق این جشنواره را اداره امورهنری بنیاد شهید کشور تعیین نموده و گروه های تئاتری هشت استان بوشهر، ایلام، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان می توانند در این جشنواره شرکت نمایند .

وی اضافه کرد: توصیه می کنم گروه های تئاتری فراخوان جشنواره را دقیق مطالعه نمایند، همه شرایط چگونگی شرکت در این فراخوان آمده است و باید مد نظر قرار گیرد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با بیان اینکه بازبینی آثار الزاما به وسیله فیلم انجام می گردد، اضافه کرد: گروه ها تا تاریخ دهم دی ماه 97 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه جشنواره اسفندماه 97 برگزار خواهد شد، ادامه داد: تکمیل فرم شرکت در جشنواره توسط کارگردانان محترم الزامی است.

یاراحمدی از همه گروه های تئاتر خیابانی هشت استان ذکر شده دعوت کرد در این جشنواره که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار می گردد شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 143

به "بوشهر میزبان نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی ایثار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر میزبان نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی ایثار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید