بهترین ایده های دکوراسیون بهاری 20 مدل دیدنی

به گزارش مسافرت رو، گذراندن وقت بیشتر درون خانه، در فصل زمستان، ممکن است راهی عالی برای طراحی و نوسازی دکوراسیون بهاری باشد. احتمالاً در طول فصل سرد از نوع دکوراسیون فعلی خود خسته می شوید و به احتمال زیاد بعد از مدتی نگاه کردن به طراحی فعلی، دیگر احساس لذت و الهام بخشی از آن نخواهید داشت. با این اوصاف، هیچ چیز تأثیر احیا کننده یک تغییر شکل کامل دکوراسیون بهاری را ندارد.

بهترین ایده های دکوراسیون بهاری 20 مدل دیدنی

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق برای باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اما از کجا باید آغاز کنید و چگونه احساس درست خود را، بدون فکر کردن بیش از حد یا صرف وقت و پول زیاد اجرا می کنید؟ از خوش شانسی شما، ما امروز به دنبال معرفی بهترین ایده های ساخت دکوراسیون بهاری هستیم که معمولاً طراحان داخلی در آن توافق دارند. از بخش های رنگی پر انرژی و برجسته گرفته تا ایده هایی برای کفپوش بهاری، در ادامه توضیحاتی ارائه می دهیم که به یاری آن بتوانید خانه خود را برای طراحی بهاری پیش رو بهتر آماده کنید.

رنگ های پر انرژی در دکوراسیون بهاری

وقتی صحبت از ایده های اساسی دکوراسیون بهاری می گردد، احتمالاً به خوبی می دانید که تغییر در تم های رنگی، نکته کلیدی است. به جای تمرکز روی رنگ های آرامش بخش و بازی با بافت ها، یعنی کاری که در زمستان انجام می دهید، به دنبال رنگ های روشن و پررنگ و پر انرژی باشید.

از آنجا که تعداد بی نهایت رنگ برای انتخاب بهاری وجود دارد، با آنچه که به طور غریزی برای شما و خانه شما مناسب است، همراه شوید. مطمئناً، یک رنگ صورتی شاد و پر جنب و جوش، در دکوراسیون بهاری تأثیر زیادی خواهد داشت. در عین حال، همچنین می توانید از یک رنگ کمرنگ تر اما پر جنب و جوش، مانند یک زرد کمرنگ و آفتابی بهره ببرید. به هر حال، با استفاده از طیف وسیعی از رنگ های هیجان آور در دوزهای کوچک، مانند گلدان های گیاه، کوسن ها و…، ظاهر دکوراسیون بهاری خود را روشن نگه دارید. به این ترتیب وقتی زمستان سال آینده فرا می رسد، می توانید به سرعت لوازم دکوراسیون را برای طراحی مناسب تر فصلی عوض کنید.

40 مدل جعبه اسباب بازی با قیمت مناسب و کیفیت عالی + خرید

دکوراسیون بهاری با فرش های روشن تر

اگر هنگام جستجوی ایده های دکوراسیون بهاری در خانه، از هر طراح داخلی در خصوص بهترین مکان برای آغاز دکوراسیون سوال کنید، مطمئناً آن ها پاسخ می دهند که همه چیز از کف آغاز می گردد. از انواع کفپوش تا روکش، راه چاره های کف را به عنوان یک نقطه آغاز اساسی در طی مراحل طراحی داخلی بهاری در نظر بگیرید.

از آنجا که این فصل ایده های تازه و با طراوتی دارد، با فرشی برجسته و پر جنب و جوش که حواس را بیدار می نماید، فضای دکوراسیون بهاری خود را زنده کنید. برای مثال سرسرای عظیم تصویر زیر را در نظر بگیرید. اگر این فضا مجهز به یک فرش خنثی و خاموش بود، چشم شما چیزی برای خیره شدن به آن نداشت؛ زیرا تمام عناصر دیگر در فضا نیز، به طور سنتی متشکل از تقارن و رنگ های تونال هستند.

دکوراسیون بهاری پاستلی

اگرچه افراد اغلب تمایل دارند که کمتر از رنگ های زیبای پاستلی استفاده نمایند، اما احساس آرامش بخشی حاصل از تم های روشن و سبک تر مانند رنگ های پاستلی وجود دارد، که کاملاً ایده های دکوراسیون بهاری فضا را دگرگون می نماید.

به رنگ های یاسی و بنفش، آبی های نرم، زردهای کمرنگ، قرمز و رنگ دارچینی کمرنگ فکر کنید. دقیقاً مانند رنگ های پررنگ، مجبور نیستید یک اتاق را از کف تا سقف با رنگ های پاستلی بپوشانید. درعوض، به فکر اضافه کردن دوزهای کم در اینجا و آنجا باشید. این دوزها را می توانید به وسیله پارچه ها، بالشت ها، کوسن ها و لوازم جانبی دکوراسیون به دست بیاورید.

40 مدل چمدان کودک با کیفیت بالا و قیمت عالی + خرید

ایجاد شخصیت در دکوراسیون بهاری

گاهی اوقات بهترین تغییر دکوراسیون بهاری می تواند به صورت ارگانیک باشد، اما بیشتر اوقات، برای ایجاد شخصیت مجبور می شوید که خارج از چارچوب ها و قواعد فکر کنید. برای به دست آوردن طراحی بهاری که به نظر شما معتبر باشد، از قواعد اصلی منحرف شوید!

این اتفاق می تواند به وسیله نصب یک قطعه هنری عظیم با قاب، یک پرده نقش دار یا تقریباً هر چیزی که از نظر بصری انرژی بخش باشد، رخ دهد. مطمئن شوید که فقط به چند قطعه پر از شخصیت در هر اتاقی تکیه می کنید، بنابراین ظاهر بهاری آن سنگین یا گیج نماینده به نظر نخواهید رسید.

خرید 40 مدل زیرانداز تعویض نوزاد با قیمت مناسب + کیفیت عالی

منبع: اتاق
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1240

به "بهترین ایده های دکوراسیون بهاری 20 مدل دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ایده های دکوراسیون بهاری 20 مدل دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید