بحرین، قطر را به عدم جدیت برای حل بحران شورای همکاری متهم کرد

به گزارش مسافرت رو، وزیر خارجه بحرین از مشارکت سطح پایین قطر در اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض انتقاد کرد و این امر را نشانه جدی نبودن قطر برای انتها دادن به بحران در این شورا متهم کرد.

بحرین، قطر را به عدم جدیت برای حل بحران شورای همکاری متهم کرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رای الیوم، خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در واکنش به مشارکت سطح پایین قطر در اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، از آنچه عدم جدیت قطر در انتها دادن به بحرانش با 4 کشور عربی خوانده، ابراز تاسف نموده است.

وزارت خارجه بحرین، شب گذشته در بیانیه خود همچنین به اظهارات محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر، که اخیرا در نشست رم اعلام نموده است که مذاکرات کشورش با عربستان سعودی از شروط و خواسته های غیرممکن فراتر رفته است، واکنش نشان داده و گفته است: این اظهارات منعکس کننده هیچ مضمونی نیست و به هیچ وجه این مسائل بحث و آنالیز نشده است.

چهلمین نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض بدون حضور امیر قطر عصر دیروز برگزار گردید؛ نشستی که برای حل بحران روابط دوحه-ریاض امید زیادی به آن بسته شده بود.

بر این اساس، امیر قطر که از سوی پادشاه سعودی رسما به این اجلاس دعوت شده بود، در روز دوشنبه راهی کشور آفریقایی رواندا شد تا در یک مراسم نه چندان مهم شرکت کند و به نمایندگی از خود، عبدالله بن ناصر بن خلیفه آل ثانی نخست وزیر و وزیر کشور قطر را راهی این اجلاس کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 740

به "بحرین، قطر را به عدم جدیت برای حل بحران شورای همکاری متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحرین، قطر را به عدم جدیت برای حل بحران شورای همکاری متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید