این حیوان سلطان کمدی جانوران است!

به گزارش مسافرت رو، جایزۀ عکاسی کمدی حیات وحش (Comedy Wildlife Photography Awards) از سال 2015 به همت یک عکاس حیات وحش به نام پل جوینسون هیکس راه اندازی شد. این مسابقه همانطور که از نامش پیداست، به انتخاب عکس هایی می پردازد که طنزآمیزترین لحظات از زندگی حیوانات مختلف را به تصویر می کشند.

این حیوان سلطان کمدی جانوران است!

به گزارش فرادید، در آخرین دورۀ این رقابت در سال 2022 عکس یک راکون که انگار داشت برای دوربین دست تکان می داد، در جمع عکس های برگزیده نهاده شد و در فضای اینترنت هم حسابی دست به دست شد. اما این تنها درخشش راکون ها در این رقابت نبوده است. تصاویر دیگری از این حیوان بامزه در سال های قبل نیز به جمع فینالیست ها راه پیدا نموده بودند.

جنبۀ طنزآمیز چهره و شخصیت راکون ها به قلمرو سینما هم راه پیدا نموده است. فیلم همه چیز همه جا به یکباره که سال قبل بیشتر جوایز اسکار را از آن خودش کرد، در یکی از صحنه های طنزآمیزش از حضور یک راکون مکانیکی استفاده نموده بود. این راکون سرآشپز روی سر یک آشپز نشسته بود و حرکاتش را راهنمایی می کرد تا بتواند غذایی به نام راکاکونی را بپزد! (همانطور که موش سرآشپز در پختن راتاتویی مهارت داشت).

در اینجا تصاویر طنزآمیزی از راکون ها را ملاحظه می کنید که در سال های مختلف جزء فینالیست های رقابت عکاسی کمدی حیوانات بوده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2309

به "این حیوان سلطان کمدی جانوران است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این حیوان سلطان کمدی جانوران است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید