ایلامی ها 296 میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند

به گزارش مسافرت رو، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه در 6 ماهه اول امسال در اقصی نقاط استان بیش از 296 میلیون مترمکعب گاز مصرف شده است، گفت: این میزان مصرف در واحدهای صنعتی، خانگی، ادارات دولتی و آموزشی، CNG و تجاری بوده است.

ایلامی ها 296 میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ایلام؛ عباس شمس اللهی روز یکشنبه با بیان اینکه در مجموع 296 میلیون و 741 هزارو 139 متر مکعب گاز در سطح استان ایلام مصرف شده است، افزود: بخش صنعت 199 میلیون و 149 هزار و 907 متر مکعب، خانگی 61 میلیون و 943 هزار و 197 متر مکعب، ادارات دولتی و آموزشی 3 میلیون و 75 هزار و 829 متر مکعب، CNG ها 24 میلیون و 985 هزار و 749 مترمکعب و مشترکان تجاری هفت میلیون و 373 هزا رو 40 مترمکعب گاز مصرف نموده اند.

وی با بیان اینکه این اندازه مصرف گاز در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل در مجموع 11 درصد رشد داشته است، ادامه داد: مصرف واحدهای صنعتی و CNG نسبت به مدت مشابه سال قبل 49 و 6 درصد افزایش و مشترکان خانگی، تجاری، ادارات دولتی و آموزشی به ترتیب 37 و 6 و 43 درصد کاهش مصرف گاز داشته اند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه با ورود به آبان ماه، هرسال مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی دچار افزایش شدید می گردد، گفت: نزدیک به 60 درصد سبد انرژی استان به وسیله گاز طبیعی تاُمین می گردد و این آمار نشان می دهد که گاز طبیعی یکی از مهمترین حامل های انرژی است و بایستی برنامه ریزی مدون و استراتژیک برای بهره مندی تمامی اقشار جامعه از این نعمت الهی تدوین گردد تا در فصول سرد سال در ارائه خدمات و پایداری گاز وقفه ایجاد نگردد.

شمس اللهی تاُمین سوخت مستمر و مداوم در تمامی بخش ها را در گرو مصرف بهینه گاز طبیعی دانست و تاکید نمود: انتظار می رود آحاد مختلف استان با صرفه جویی از این نعمت خدادادی، شرکت گاز استان را کمک نمایند تا فصل سرد سال جاری بدون قطعی گاز سپری گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه با آغاز فصل سرما مردم از وسایل گرمایشی گاز سوز از جمله بخاری استفاده می نمایند، افزود: قبل از استفاده از وسایل و تجهیزات گازسوز، از صحت کارکرد سیستم های گرمایشی و نیز مسدود نبودن راستا دودکش اطمینان و بازرسی و بازبینی لازم انجام گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1951

به "ایلامی ها 296 میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلامی ها 296 میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید