اعلام برنامه های روز شیراز

به گزارش مسافرت رو، به مناسبت 15 اردیبهشت ماه برابر با روز شیراز در اماکن گردشگری این شهر برنامه های گوناگونی اجرا می گردد.

اعلام برنامه های روز شیراز

همت محمدی مسئول امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت:

با فرارسیدن 15 اردیبهشت، مصادف با روز شیراز، برنامه های متنوع فرهنگی با همکاری شهرداری شیراز و بخش خصوصی در اماکن گردشگری برگزار می گردد.

او به فرهنگ غنی شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و شیرازه فرهنگی و تمدن ایران و بعلاوه ظرفیت های تاریخی، گردشگری، فرهنگی ادبی و مذهبی این شهر اشاره نموده و تاکید بر لزوم پاسداشت هرچه باشکوه تر این روز به وسیله دستگاه های اجرایی متولی کرد.

مسئول امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ادامه داد:

به همین منظور اداره کل میراث فرهنگی استان، شهرداری شیراز و بخش خصوصی از روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه، به مدت یک هفته، برنامه های متنوع فرهنگی را در اماکن گردشگری تحت پوشش برگزار می نمایند.

محمدی در رابطه با برنامه های پیش بینی شده اعلام کرد:

برپایی نمایشگاه عکس شیراز قدیم در ارگ کریم خان زند، برگزاری نمایشگاه کتابت و خوشنویسی اشعار حافظ در محل حافظیه شیراز، نمایشگاه فرآیند فراوری فرش دستباف در ارگ کریم خان زند، برگزاری نمایش گل غلطان شیرازی به وسیله گروه نمایشی سفیران ملک سلیمان در خلوت خانه مویدی از جمله این برنامه هاست.

وی بعلاوه خبر از برپایی نمایشگاه مینیاتور در حافظیه، رونمایی از کتاب تذکره ای بر مزارات مصلی در شیراز به قلم دکتر مصطفی ندیم در عمارت هفت تنان و اجرای شب شعر و برنامه خوشنویسی روح القدس ویژه گردشگران خارجی در محل حافظیه داد.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2022

به "اعلام برنامه های روز شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های روز شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید