اسپایدرمن در آستانه غرق کردن تایتانیک با 666 میلیون دلار

به گزارش مسافرت رو، نمایش دُن کیشوت با طراحی و کارگردانی جواد مولانیا با تغییر در چیدمان بازیگران در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

اسپایدرمن در آستانه غرق کردن تایتانیک با 666 میلیون دلار

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ددلاین، جدیدترین قسمت از مجموعه اسپایدرمن شنبه 8.3 میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه کرد و انتظار می رود تا پایان یکشنبه بتواند فروش خود در آمریکای شمالی را به 666.5 میلیون دلار برساند و به این ترتیب با پشت سر گذاشتن 659.3 میلیون دلار فروش تایتانیک جیمز کامرون تبدیل به ششمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا گردد.

این فیلم بعلاوه دنیای ژوراسیک با 652 میلیون دلار فروش را پشت سر خواهد گذاشت.

شرکت تحلیل داده های باکس آفیسی انتلیجنس می گوید فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست تا به حال توانسته در آمریکا و کانادا 54.4 میلیون قطعه بلیت بفروشد.

به این ترتیب، حتی با وجود اینکه سویه اومیکرون باعث شده خیلی ها در ژانویه خانه نشین شوند، اسپایدرمن هنوز دارد مردم را به سینما ها می کشاند و انتظار می رود فروش آخر هفته چهارم خود را به 30 میلیون دلار از نمایش در 4012 پرده سینما برساند.

فیلم موزیکال خانوادگی آواز بخوان 2 با فروش تقریبی 10.3 میلیون دلار تا پایان یکشنبه در رتبه دوم باکس آفیس آمریکا قرار می گیرد و فیلم اکشن 355 که نخستین آخر هفته اکران خود را تجربه می نماید با 4.3 میلیون دلار سوم می گردد.

این در حالی است که انتظار می رفت 355 بتواند با جمع پرستاره خود تا 7 میلیون دلار در آخر هفته اول بفروشد. جسیکا چستین، لوپیتا نیونگ او، پنلوپه کروز، دایان کروگر و فن بینگ بینگ در این فیلم بازی می نمایند و داستان آن درباره چند جاسوس بین المللی است که تیمی تشکیل می دهند تا جلوی اتفاق های بد بزرگی را بگیرند.

آواز بخوان 2 هم صداپیشگان مطرحی از جمله متیو مک کانهی، ریس ویترسپون، اسکارلت جوهانسون و بونو را با خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2059

به "اسپایدرمن در آستانه غرق کردن تایتانیک با 666 میلیون دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپایدرمن در آستانه غرق کردن تایتانیک با 666 میلیون دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید