استایل 1400؛ دیجی استایل پیشگام برگزاری اولین هفته فشن شو آنلاین

به گزارش مسافرت رو، دیجی استایل به عنوان بزرگترین پلتفرم آنلاین مد و پوشاک در ایران، اولین فشن شو آنلاین ایرانی را برگزار می نماید.

استایل 1400؛ دیجی استایل پیشگام برگزاری اولین هفته فشن شو آنلاین

برگزاری این رویداد، با توجه به اهمیت مد و پوشاک در زندگی روزمره از 25 بهمن تا 1 اسفند 1399 شروعی برای ساختن طرحی نو و دیدگاهی متفاوت برای استایل 1400 است.

در هفته فشن ایرانی، طراحان و برندهای برجسته ایرانی با طرح هایی منحصر به فرد حضور دارند و دیجی استایل در نظر دارد تا در این هفته با همراهی طراحان برجسته و برندهای ممتاز و متمایز ایرانی با رونمایی از استایل هایی منحصر به فرد، نمایان گر پیشرفت ها و شایستگی های جوانان خوش ذوق ایرانی باشد. حضور پررنگ و درخشان برندهای ایرانی در صنعت مد و پوشاک، موضوع قابل توجهی است که در هفته فشن شو آنلاین به آن اشاره می گردد و هدف از آن تغییر و بهبود نگاه مخاطبان و علاقه مندان به مد و پوشاک ایرانی نسبت به کالاهای باکیفیت بومی است.

اهمیت برندهای ایرانی در استایل 1400

در سال های اخیر، حوزه مد و پوشاک در ایران با پیشرفت و خلاقیت گسترده ای روبرو بوده است. دیجی استایل با برگزاری اولین هفته فشن شو آنلاین ایرانی در کوشش است تا در سال 1400، برندهای متنوع ایرانی را به مخاطبان و علاقه مندان مد و پوشاک معرفی و . دراین رویداد ایده هایی مطرح و مرور می گردد که می کوشد چشم انداز نوینی به استایل های جذاب و بی نظیر طراحان ایرانی ایجاد کند.

دیجی استایل در هفته فشن شو آنلاین از پنج استایل مختلف که از برندهای ایرانی تشکیل شده رونمایی می نماید تا اهمیت استایل را در شرایط و مکان های مختلف زندگی روزمره نمایش دهد. همچنین در کوشش است تا به عنوان مرجع آنلاین مد و پوشاک ایرانی، فرصتی را برای ارتقا این صنعت فراهم کند و با حضور استایلیست های حرفه ای ایرانی بستری را برای آشنایی مخاطبان با مفهوم مد و فشن ایجاد کند.

این رویداد با داستانی به هم پیوسته، اهمیت استایل را در چهار موقعیت مختلف شامل محل زندگی، محل کار، طبیعت و خیابان نمایش می دهد که هدف اصلی آن نمایش اهمیت استایل در شرایط مختلف زندگی است.

رویدادهای خلاقانه دیجی استایل در مد و پوشاک

دیجی استایل از شروع فعالیت خود کوشش نموده است تا دانش مد و پوشاک خود را با یاری استایلیست های برجسته و با چاشنی خلاقیت تلفیق کند تا کار طراحان و برندهای باکیفیت ایرانی مطرح و دیده گردد. در این راستا در سال 1398 رویداد سرنخ را در آستانه معرفی مارکت پلیس دیجی استایل و با هدف همکاری و معرفی طراحان برجسته ایرانی در فضای آنلاین فراهم کرد و در سال 1399 با برگزاری پروژه شبی با استایل میزبان برندها و طراحان ایرانی بود.

اکنون رویداد فشن شو آنلاین از 25 بهمن 1399 تا 1 اسفند با ایجاد بستری مناسب میخواهد تا کاربران را با مفاهیمی چون استایل، مد و فشن بیشتر آشنا کند و دید مخاطبان ایرانی را نسبت به استفاده از محصولات بومی تغییر دهد. برندهایی از جمله: چرم درسا، ناریان، آرتمن و … در این یک هفته حضور دارند تا با یاری طراحان زبده ایرانی در استایل 1400 ایرانیان نگرشی جدید ایجاد نمایند.

دیجی استایل با برگزاری رویدادهای مهم و تاثیرگذار در حوزه فشن و استایل ایرانی در کوشش است تا پیشتاز این عرصه برای ترغیب سایر فعالان حوزه مد و پوشاک در سال 1400 ایران برای مشارکت در معرفی و ترویج مد باشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1546

به "استایل 1400؛ دیجی استایل پیشگام برگزاری اولین هفته فشن شو آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استایل 1400؛ دیجی استایل پیشگام برگزاری اولین هفته فشن شو آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید