استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه ، استادیوم روستوف آرنا

به گزارش مسافرت رو، طبق روال چند هفته گذشته، امروز هم از استادیوم های جام دنیای 2018 روسیه و تور روسیه برایتان می گوییم، از استادیوم روستوف آرنا. علاقمندان فوتبال در سرتاسر دنیا، از جمله کشور ما ایران، بی صبرانه منتظر هستند تا جام دنیای فوتبال 2018 روسیه که بیست و یکمین دوره جام دنیای فوتبال است شروع گردد و بتوانند از دور یا نزدیک، رقابت های فوق العاده تیم های دست اول دنیای و درخشش تیم ملی کشورمان را شاهد باشند. بخصوص که جام دنیای 2018 روسیه، به علت نزدیکی این کشور به کشورمان و نیز فرمان ولادمیر پوتین برای عدم لزوم تهیه ویزا برای تماشاگران جام، برترین فرصت مردم کشور ما برای سفر به روسیه و تماشای مسابقات فوتبال جام دنیای خواهد بود. این جام دنیای که از تاریخ چهاردهم ژوئن 2018 تا پانزدهم ژوئیه 2018 در این کشور برگزار می گردد ، اولین جام دنیای فوتبال در تاریخ است که در اروپای شرقی برگزار می گردد. در این تورنمت، مجموعا 64 مسابقه در 12 استادیوم و 11 شهر برگزار خواهد شد. ملاقات فینال جام دنیای نیز در تاریخ پانزدهم ژوئیه 2018 در استادیوم لوژنیکی شهر مسکو برگزار خواهد شد و سپس قهرمان این دوره از جام دنیای به جام کنفدراسیون ها 2021 صعود خواهد نمود. کشور روسیه برای میزبانی این رقابت ها تدابیر بسیار ویژه ای اندیشیده و علاوه بر بازسازی و نوسازی استادیوم های قدیمی این کشور، استادیوم های مدرن و گران قیمتی را آماده نموده است که در سری مطالب استادیوم های جام دنیای به معرفی آنها می پردازیم. متن پیش رو، مطلبی در توصیف استادیوم زیبای روستوف آرنا در شهر روستوف-ان-دون روسیه می باشد؛ پیشنهاد می کنیم مطالب دیگر در خصوص سایر استادیوم های جام دنیای 2018 روسیه را نیز بخوانید.

استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه ، استادیوم روستوف آرنا

ورزشگاه روستوف آرنا Rostov Arena

ورزشگاه روستوف آرنا Rostov Arena یک ورزشگاه فوتبال در شهر روستوف-ان-دون Rostov-on-Don، روسیه است.این ورزشگاه که در سال 2014 آغاز به ساخت شده طبق برنامه ریزی قرار است در سال 2017 تاسیس گردد، ورزشگاه روستوف آرنا Rostov Arena که دارای 45٬000 نفر ظرفیت می باشد یکی از ورزشگاه های جام جهانی فوتبال 2018 است.

مشخصات

ورزشگاه روستوف آرنا Rostov Arena یکی از ورزشگاه های جام جهانی 2018 روسیه و ورزشگاه تازه در حال ساخت در شهر روستوف-ان-دون Rostov-on-Don روسیه و ورزشگاه خانگی تازه تیم اف سی روستوف FC Rostov خواهد بود. برنامه ریزی های ساخت این ورزشگاه تازه زمانی به مرحله عمل رسید که کشور روسیه به عنوان میزبان جام جهانی 2018 و شهر روستوف-ان-دون Rostov-on-Don به عنوان یکی از شهر های میزبان این جام انتخاب شد. در ماه دسامبر سال 2012، زمانی که پوپولوس به عنوان معمار این پروژه برگزیده شد، طراحی نهایی ساخت این بنا نیز تصویب شد. اولین کارهای ساخت این بنا در سال 2013 آغاز شد، اما پی ریزی واقعی آن در اوایل سال 2015 انجام گرفت. این ورزشگاه در اواخر سال 2017 تکمیل خواهد شد. ورزشگه روستوف آرنا Rostov Arena با ظرفیت 45 هزار تماشاگر برای جام جهانی ساخته خواهد شد و سپس بعد از انجام مسابقات، ظرفیت آن به 25 هزار نفر تقلیل خواهد یافت. طراحی این ورزشگاه از کوه های باستانی کورگانز Kurgans که در آن منطقه وجود دارند الهام گرفته است. ورزشگاه روستوف آرنا Rostov Arena در کناره جنوبی رودخانه دون Don، در نزدیکی مرکز شهر روستوف-ان-دون Rostov-on-Don ساخته خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2257

به "استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه ، استادیوم روستوف آرنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه ، استادیوم روستوف آرنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید